13 grudnia 2013

Event świąteczny 2013!

Cześć myszki :)
Emm... Opiszę Wam "event"
No więc:
Wpis z forum od Galaktine:

 Pamiętacie Jingle? Po urządzeniu spektakularnej imprezy bożonarodzeniowej w 2010 roku, udał się na podróż dookoła świata. Na pewno istnieją myszy, które miały szczęście go poznać; podziel się z nami najciekawszymi historiami, jeśli jesteś jedną z nich!

Jingle jest już z powrotem i zaprasza do swojego skromnego domu na święta. Nie zapomnij przynieść trochę mleka i ciasteczek dla Santa Maus i jego reniferów!

Rozpakuj prezenty w domu Jingle, aby wygrać nowe czapki lub podziel się nimi z innymi myszami, aby odblokować świąteczne tytuły!

Możesz znaleźć te małe prezenty na każdej mapie – Szaman będzie musiał pomóc dostać się do nich. Wejdź do norki z prezentem i serem w celu zwiększenia liczby prezentów. Możesz zobaczyć jak wiele prezentów masz oraz kilka dodatkowych informacji w prawym rogu ekranu.

Zdobyłeś już wszystkie tytuły świąteczne z poprzednich lat? Jeśli uda Ci się je wygrać w tym roku, doznają one przemiany. Na przykład tytuł "Ciasteczka" zmieni się na "Ciasteczka ★". Dodatkowo, kolor dołączonej gwiazdki będzie również wyjątkowy! *-*

Orginal: link

Nowa tapeta!:

Nowe wyglądy przedmiotów szamana :)


( moja epicka budowla składająca się z nowych przedmiotów xd)


Zapowiedź eventu:

Nowe zaszyfrowane przedmioty i futerko! :>

Ogółem:

Ten event jak jeden wcześniejszy. 2010 chyba. Wchodzimy do domku tego Jingle i dajemy sobie prezenty :)
O taka mapka ;
( kliknij by powiększyć )

Dawanie prezentów na mapce.. No cóż, to klikasz na wybraną myszkę i wyświetla się okienko. Klikasz na nie i voila~! Można też rozpakowywać prezenty. ( nie polecam ;-; )  Trzeba stanąć przy takim czymś co.. Może inaczej: Jak twoja myszka się zaświeci ( najedzie się na nią myszką komputerową/laptopową )klikasz na nią i wciskasz okienko, które wyskoczyło :)
Zbieranie prezentów? Nic trudnego! Wystarczy myszką ( nie od komputera/laptopa tylko tfmową) najechać na prezent i pójść do norki. Wtedy go się ma!
No chyba to tyle. Jeśli będzie coś nowego - dopiszę :D
Do napisania, myszki ! :)
Ps.: Moje zdjęcia z eventu :3 :
Pierwsza wymiana prezentów ( z Adem :) i Ad się rumieni :D )
Wymiany z Lekkim, ale pogodnie :) (Lekko i Ci co byli z nami na roomie to wiedzą ^^)

17 komentarzy:

  1. Pierwszy‼
    Potem się rozszerzy post o info jak dawać prezenty, albo zrobi się owy, bo się ciągle pytają xD
    ♫Lekkoduch♫ nutki ♪ ♪ ♪ ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to rozszerzaj :D Będzie miło i brawo Lekki ;3

      Usuń
    2. Może ja jutro rozszerzę xD
      Zobaczę czy ktoś z was zrobił xD

      Usuń
  2. ☼.☼
    Nic nie zdobędę z eventu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie napisaliście o tytułac .. i inne polecam zajrzeć na forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie wiem zbytnio o tytułach... więc nie piszę, nie chce wprowadzać w błąd :)

      Usuń
    2. Mogłaś wysłać rozszerzenie do postu to byś dostała minimum 5 pkt jak by było dużo to nawet może naście, a tak zaraz zrobię xd

      Usuń
    3. Ezysek, to pisała jedna osoba. Ja tego nie uzupełniałam, bo po prostu nie mam czasu siedzieć i obserwować. Coś o tytułach jest. Mogę zrobić, lub Znajoma zrobi, odesłanie do postu z zeszłego roku. Tam są tytuły i itemy.

      Usuń
  4. skopiowane obrazki

    http://gramy-w-transformice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś Ci pozwolił? Bo dużo spędziłam by te zdjęcia zrobić :|

      Usuń
    2. A czemu myślisz że to ja?
      Tylko uczciwie donoszę

      Usuń
    3. Ja wiem kto to... to zerowa, która stworzyła nowe konto... wystarczy spojrzeć na mail -.-

      Usuń
    4. Trzeba było napisać. Ja się nie domyśle
      Anius

      Usuń
    5. Ktoś mnie zaprosi do marzycieli? Ploose

      Muzycznamysz

      Usuń
    6. Na pewno ktoś z marzycieli :)

      Usuń