7 grudnia 2013

Mikołajki

Przepraszam, że nagle znikłam z zabawy, ale prąd nagle wyłączyli. No i niestety większość zdjęć z mikołajek znikła, więc jak ktoś ma zdjęcia to może mi je wysłać.





Przed planowanym przyjęciem było poszukiwanie mikołajów. Inni się ucieszyli ^^

Zabawa trwała dłuższy czas, ale jak wiadomo trzeba było sprawdzić jeszcze co innego ;)

Były wybory na mikołajke i mikołaja, ale tutaj akurat nieistotne kto wygrał, liczyła się dobra zabawa ;)

Wybierałam tylko ja i zabawy wymyślałam ja, więc do mnie kierować pretensje :P

No i zaczęło: zabawy w śniegu i coś z czego nie mam zdjęć:
Budowanie prezentów, które później zostało przerywane przez lua, ale myszy się nie zniechęcały. Robiliśmy powtarzanie ruchów, ale tutaj (zrobiliśmy was listę kto był w plemieniu :P) znów lua. Marzenie zeszła po dłuższej zabawie gracza bez wyobraźni..

Marzyciele razem ze mną po czasie poszli na ulityZnajoma. Ucieszyłam się, bo byłam jedynym adminem i już nikt nie mógł aż tak zepsuć zabawy. Na początku zaczęło się od najbardziej oryginalnego prezentu mysiego, to chyba była jakąś armatka na zmutowane marchewy przeciw favo czy innemu wykroczeniu etycznym myszy xD Ale najbardziej się spodobał innym pomysł o pluszakach z tfm, też chcieliście by takie mieć?

Praca Skajki, rysunek to dodatek ;)
Później do zabawie uczestniczyli (wymieniam z pamięci): Saniiaa, Sukisorra, Egzysx, Ajacie, Skajka, Adamgalla, Modliszka, Moomoumou, Gunitor, Zuzilla, Zuziaxa, Kiniai, Tasted(potem dał "focha"), Riccamand (co jakiś czas), Saimite (chyba) Fiszka  Mousecośtam i jeszcze inni o których nie mogę w tej chwili sobie przypomnieć.
Zabawy to:
Powtarzanie ruchów, specjalna zabawa z powtarzaniem ruchów, kto był to wie na czym polegały obie gry ;)
Także była próba zabawy mikołaj patrzy, ale szybko się wróciło do wcześniejszej zabawy.

Jak widzicie powyżej, bawiliśmy się też z osobami z poza plemienia,możliwe, że może częściej będziemy organizować takie imprezy? :) Na dobre wyszło opuszczenie chatki plemiennej ;)

Chce podziękować wszystkim wytrwałym Marzycielom, którzy bawili się też na ulity, a także innym którzy uczestniczyli w zabawach oprócz gracza bez wyobraźni :)

Edit Marzenie:
Nasze wspólne zdjęcie:

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :)

15 komentarzy:

  1. Widzę, że dobrze się bawiliście :)
    Mnie nie było.. Cóż, zapomniałam? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień wcześniej było to oficjalnie napisane, ale tak to przecież było że pewnie będą mikołajki :)

      A co do zabawy, dużo osób jednak czaiło na event xD

      Usuń
  2. Fajnie mieliście ;D Ja całe 24 h bez prądu .... ;x Ale i tak bym sie w zwami nie bawił bo nie ma mnie w plemieniu ;c ~ Arkosxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko ok, tylko dlaczego wywalaliście z plemienia myszy, które nic nie zrobiły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ma o tym w poście, co znaczy, że byłeś/aś w plemieniu i wiesz co się działo, co znaczy, że albo nie uważałeś/aś na czat albo.... dowiedziałeś/aś się z plotek, a jak tak to radzę ci tak nie komentować rozsyłając fałszywe plotki :P
      Była akcja wywalania, ale ANONIMIE podpisz się, bo takie coś warto wyjaśnić z daną osobą, a nie, że się kryjesz. Nie ma konsekwencji za to, że ktoś się podpiszę i da taki komentarz, ale przy takich oskarżeniach przez anonima traktuje zgłoszenie lub uwagę jako mało istotną. Przykro mi, ale tak traktuje komentarze, które nie są podpisane, a zgłaszają coś w takim stylu.

      Usuń
    2. Dodam to aby było jasne: nie ma nic do osób które się nie podpisują, ale dają zwykłe komentarze, mam do osób, które: nie podpiszą się (czyli anonim) i dają jakieś oskarżenie :P

      Usuń
  4. fajnie było, a eventu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu zaczął się 1 grudnia xD

      W tym roku dużo osób chciało jak rok temu, trzeba czekać ;)

      Usuń
  5. Taaaaaay ~
    Zabawa była przednia, jednak brakowało mi Znajomej ;___; Taki nagły chaos, mysie ,,podteksty" i inne, za przeproszeniem, duperele. No ale ganiać jedynie za te wyniszczanie miłej zabawy możemy Ksawerego. Później i ja musiałam iść z utility, więc zaprosiłam kilka osób na swój ~ No wiecie, puściłam przejażdżkę sankami mikołaja, bitwę na śnieżki, a tam. Było bardzo fajnie, i ciesze się, że jestem na PRAWIE każdym zdjęciu xd

    Sajo ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Było fajowo ! :D
    A ta mMousecośtam
    To Mouseloss ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszym zdjeciu Adamgalla jest doklejany XDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że fajna zabawa była :)
    Michaluk

    OdpowiedzUsuń
  9. Utility, Znajoma, utility a nie ulity xd

    OdpowiedzUsuń