9 grudnia 2013

Wyniki z ankiety na śnieżnego

Mogliście śledzić na bieżąco walkę o głosy. Ankieterzy oddawali głosy na to co uważali za najlepsze.
Czy na pewno?
Niestety, ale było też nie tylko, aby głosowali w ankiecie przez podanie linku, ale też aby głosowali na wybraną osobę. Niesprawiedliwe?
To do osądu własnego. My takie osoby dyskwalifikujemy. Mieliśmy zgłoszenie na Fotomodelkę, że rozsyła linki po pokojach i każe na siebie głosować. Niestety przez to zostaje zdyskwalifikowana. Inne osoby pewnie też namawiali, ale swoich znajomych i nie było na nich zgłoszeń, więc nikt z tego co ja wiem, nie zostaje zdyskwalifikowany.

Pierwsze miejsce wygrało o jeden głos :)

Wygrywa:
Zuziaxa z 21 głosami

Drugie miejsce:
Mysz z 20 głosami

Trzecie:
Saimite z 14 głosami
Tasted z14 głosami
Aniushan z 14 głosami

Dziękuje za wzięcie udziału w konkursie i głosowanie.

Mieliśmy 125 głosujących ^^

10 komentarzy:

  1. Mysz na którą był mój głos oddany zajęła drugie miejsce. Szkoda, bo jak dla mnie to był najbardziej oryginalny strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również uważam, że ta osoba wykazała się najepiej, ale no cóż :) Zwyciężczynię będzie można zobaczyć na okładce świątecznego Marzyciela ;) Gratulację :p

      Usuń
  2. W nazwie AniusHan jest błąd.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Ale się cieszę ! Gratuluję innym również :D Dziękuje tym którzy na mnie głosowali , nie spodziewałam się ! C:

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee... nie wiem kto na mnie "doniósł" ale tak szczerze to.. poprosiłam tylko 2 koleżanki o głos... No cóż nie mam jak udowodnić tego że nie wysyłałam linków po pokojach więc możecie mi wierzyć na słowo chociaż wiem że raczej nikt mi nie uwierzy. ( PS: Jest mi trochę niezręcznie bo wiem że teraz będą leciały na mnie hejty za to czego nie zrobiłam ._____. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie ty wysyłałaś tylko jedna z twoich koleżanek. Chodziła po pokojach i rozsyłała. Została upomniana a i tak leciałaś w górę w rankingu. Podziekuj djlili czy jakoś tak.

      Usuń
    2. Oprócz dyskwalifikacji nic więcej nie zrobię. Tak abyś się nie bała :)

      Usuń
  5. Dzięki za informację. ;) Jedyne co mogę teraz powiedzięć to: Miała dobre intencje. XD
    Hahaha nie no żart. W sumie to nie mam nikomu za złe bo już zdobyłam dość dużo osiągnięć w konkursach internetowych więc poprostu zapomnijmy o tym dziwnym incydencie. ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. PS: Jeszcze podczas głosowania - wchodząc na bloga, sama byłam zdziwiona że mam tyle głosów i myślę sobie - Wtf? serio głosują na mój strój? Moja stylizacja nie jest AŻ tak ładna. ;__;

    OdpowiedzUsuń