5 grudnia 2013

Więcej emotikonek na tfm!

Weszła wersja 1.128 trasformice czyli uśmiech ;)

Co trzeba zrobić, aby mieć taki uśmiech?
Wystarczy kliknąć przycisk na klawiaturze od 0 do 9
Na obrazku jest pokazane jaki numer do czego :)

Jaki jest wasz ulubiony uśmiech? ^^

_________________________________________
Przy okazji zamykam punktacje na listopad, będzie niedługo uzupełnione na grudzień

Ranking punktacji na listopad: >>LINK<<
1. Victorynka
2.Sukisorra
3.Skajka

Victorynka zdobywa rangę punktami

Całej trójcę gratuluje oraz osobom, które w ogóle mają przyznane pkt :)

Nie zapomnij wysłać tego znaleziska do Mesmery lub Asias1


6 komentarzy:

  1. Według mnie emotki 6,9 i 0 sa pro
    ~VulcanoKing

    OdpowiedzUsuń
  2. Ołkej to mam 28/444 punkty ;_________________________________________________-;
    ~Sukisorra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Su, możesz zawsze zorganizować kolejny event i brać udział w konkursach, to będziesz powoli zbierać te pkt.

      Usuń
    2. Myślałam żeby dzień eko mice zrobić jak będą ferie ( ja jestem z śląska więc gdzieś w styczniu ). Na Grudzień wymyśliłam dzień taki 1 dzień przed albo po świętach. No było by to coś w stylu Eko-mice, ale no też podobne do Mikołajek ;3

      Usuń
    3. A może wymyślisz coś innego? :)

      Usuń
  3. Mi podoba się 3


    Plsarapl

    OdpowiedzUsuń