1 grudnia 2013

Andrzejki

Dostałem zadanie przeprowadzenia Andrzejek,
ograniczyłem się do tego by ktoś podał dany kolor liczbę z dostępnych po czym podawałem wróżbę.
Na prawo przykłady 2 wróżb w moim wykonaniu.
W między czasie puszczałem muzykę.


Aż 3 osoby postanowiły mnie wspomóc swoimi wróżbami dzięki czemu Andrzejki potrwały trochę dłużej. Dziękuję Saimite, Smoci
i Onllinei. Jak widać samemu można pomóc w wydarzeniu, a nawet je wykonać wystarczy zacząć działać.



Mapka wykonana z okazji Andrzejek, jak widać przedstawia jedną z metod wróżenia, czyli lania wosku przez dziurkę od klucza do garnka z wodą z tego co kojarzę xD
Mapkę wykonał Vulcanoking, jakby komuś się fotki nie chciało powiększać.
 

Ostatnia wróżba w moim wykonaniu polegała na utworzeniu kolejki myszek od lewej do prawej. Osoba ostatnia (po lewej) przechodziła na przód kolejki i tak do ściany. Pierwsza osoba przy ścianie według wróżby: "Najszybciej znajdzie partnera/partnerkę, albo weźmie ślub z osobą, z która jest związany."
Po prawej dałem tylko screen z osobą pierwszą przy ścianie, jakby było mało czytelne była nią Aniuschan.

Po prawej przykład zabawy z Lua, ja tam nie umiem robić napisów jedyne co potrafię to dać wszystkim coś, np meep :I
Ogólnie kolory nicków też są pomieszane, lua głównie posługiwał się Dawidmdxpl. 
No i zakończenie, poukładałem gify w miarę chronologicznie, bo zapomniałem dać czasu przy wiadomościach w opcjach.
Nie było nas super dużo, ale raczej wszyscy dobrze się bawili,
mam nadzieje że przed kolejnym wydarzeniem zdążę się jakoś
lepiej przygotować.
Dziękuje tym co byli obecni. (robiłem Andrzejki coś koło 18 chyba)



4 komentarze: