31 grudnia 2013

SYLWESTER...wyniki strojów sylwestrowych? Kolejny konkurs!

Z tej okazji szamani i wódz życzą wam:

Szczęśliwego Nowego Roku

Happy New Year

No i konkurs konkursem napędzany xD

Pamiętacie że był ogłoszony konkurs na najlepszy strój? Nie? To nic nie szkodzi!

O to lista uczestników których zapisałam i są na zdjęciu! W konkursie wzięło ponad 25 (czyli więcej niż ma standarowy pokój) to rekord! z tej okazji konkurs dla wszystkich ale pamiętajcie dla zabawy!

Uwaga! Wybrałam zwycięzcę, ale wy w komentarz możecie pisać jaki strój się wam najbardziej podoba i dlaczego. Wtedy może będzie i drugi zwycięzca, więc wstrzymuje się z podaniem zwycięzcy :) Nie pisać, bo jest mój, bo sam wymyśliłem itp. Piszcie dlaczego właśnie ten strój wam najbardziej się podoba, niekojarzyć z osobami ;)
Tu jest też drugie: na najbardziej zabawny (zasady te co wyżej)
Najlepszy jest:
Najzabawniejszy jest: 

Każdy uczestnik konkursu tego dostaje 3 pkt ;)
Zabawa konkursowa jest prosta.... skomplikowana, uczestnikowie wysłali po 1 lub dwóch zdjęciach. Wasze zadanie to odgadnąć który strój jest czyj. Zadanie jest trudne bo jest 35 strojów i trzeba dopasować do 32 uczestników. Niektórzy ułatwili bo dali swoje nicki, a ja ich nie usuwałam, więc na pewno coś dopasujecie.
WYGRYWA OSOBA KTÓRA NAJWIĘCEJ ZGADNIE XD
Jak ktoś chce brać w tym trudnym konkursie udział niech czyta dalej xD
Mogą wziąć w tym wszyscy, nieważne, czy brali udział czy też nie ;)

Może komuś chce się to przeglądać więc wskazówkę dam, uwaga aby nie namieszały te wskazówki ;) Więc jak ktoś wysłał może poprawić albo zostawić xD Innych wskazówek możecie się doszukać gdzie indziej więc śledźcie do 17 tego posta xD
1. Ingusia (nie pamiętam jaki styl >.<)
2.Sharusia tajemnicza maska
3.Skajka Neonowy
4.Iirrannn bez (ode mnie podpowiedź: laguna)
5.Spryciareczk różne
6.Julitaw- Sylwestowo julitkowo (tylko dwa kolory)
7.Sukisorra Na złoto
7.Sukisorra Jelonkowo
8.Arkosxxx sylwestrowo szaro
9.Klipus- dj klipus
10. Michaluk Elegancki
11. Krolbuli sylwestrwe zwariowane
12.Aniusialove- imprezowe
13.Lesssixd Eleganski (z diamentem na ogon)
14.Loveus eleganski
15.Libberate Fioletowy Koleus
16.Wikociak Szalony swobodny (dzika impreza xD)
17.Niebiansa Królowa Balu
18. Mashida sylwestrowe szaleństwo
19.Jellyiel Zwariowany strój
20,Kiniai Imprezowe wiariowanie
20.Kiniai Jasna impreza
21.Wakawakaole Święcący
22.Dawidmdzpl szalony imprezowy
23. Omoroz Imprezowy
24.Zuziaxa imprezowy
25.Fiszka soczysta pomarańcza
26.Aniuschan na luzie
27.Saimite dyskwalifikacja
28.Blaiiir szalony(z bandanką)
29.Magiczna lata 80 eleganska
29Magiczna lata 80 eleganski
30.Czerwonna eleganski
30.Czerwonaaa eleganska (z kolorową czapką)
31.Weroniczkab sylwestrwoy doręczyciel

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

Ł

M

N

O

P

R

S

T

U

W

Y

Z

Ż

Ź

X

Ó

Ę

Ą

Ś

Ć

Ń

Q

V

Prawie skończyły mi się litery tyle was jest xD

jak dawać odpowiedzi?
Np 1.A 2.B 3.C i tak dalej xD
Może będę dawać w komentarzach podpowiedzi i czas wydłużę więc śledźcie bloga ;)
Spróbujcie dopasować, swoje odpowiedzi wysyłajcie do 1.01.2014 do godziny 18 xD
CZYLI 24 GODZINY NA ZNALEZIENIE WZORU ODPOWIEDZI XD
+kilkadziesiąt minut na zachętę xD

Uwaga! Nie dawać odpowiedzi w komentarzach i nie podpowiadać w komentarzach. Nie pisać na czacie plemiennym że kto jest kto i nie pisać tam odpowiedzi.
Jak najbardziej możecie podawać sobie odpowiedzi na szepcie xD
Możecie włączyć do zabawy cały pokój, pomyślcie dopasujcie :)
Odpowiedzi na: szamanplemiennyznajoma@gmail.com


51 komentarzy:

  1. Cz... Czmu dyskwalifikacja? ;_; Do całego konkursu? :C
    Nie czaję :C

    Sajo ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam każdemu kto do mnie przesyłał, bez tła, ale twoje zdjęcie jest dodane i wpis też jest.

      Pobawić też się możesz tylko pkt nie będzie i tyle xD

      Usuń
    2. Nie wchodze na pocztę wcale, tylko kiedy mam wysłać pracę.
      No wiec, pobawić sie mogę z tym hasłem, tak?
      Ale mi chodzi o konkurs na najlepszy strój, jestem z niego zdyskwalifikowana?

      Sai.

      Usuń
    3. Nie tylko z dania pkt byłaś zdyskwalifikowana, tak oceniałam tylko stroje z innymi sędziami ;)

      Usuń
  2. Mi się najbardziej podoba 'o' ponieważ nie umiem tego opisać...wszystko się fajnie komponuje c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, mi tam obojetny, bo diamencik nie pasuje ><


      Saj.

      Usuń
    2. Och dziękuje ci omo :)
      Tajemniczy ktoś.

      Usuń
  3. nic nie rozumiem zdjencia po koleji literki ale jak te chasło odgadnoć? Bes sensu...
    Beznadziejny konkurs a kto go wymyślił? Znajoma !!!!!!!!!!!!! TO JEST BEZNADZIENE ZNAJOA RUB LEPSZE KONKURSY BO KONKURSY MUWIOM SAME ZA CIEBIE JAKA JESTEŚ A A RAZIE MYŚLĘ ŻE JESTEŚ GUPIA -.- !!!!!!!!!!!!!! Nie umiesz wytumaczyć konkursu gupie to i tyle bo nikt tego nie da rady rozumiesz??!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!! DAM CI ODPOWIEDŹ : GÓWNO BEZNADZIEJA!!!!! -.-

    Kerli -.- ( hciałam wrucić do plemienia ale wy jesteście zbyt gupi -.- ! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już piszesz, to Kerli to nie twoje konto.
      Napisz cały nick, sprawdzałam, czy jesteś dostępna....
      Tak wiem, że możesz być niezalogowana, ale powinnaś.
      Jezeli będziesz, to popiszemy, tylko daj nicka, jeśli się nie boisz.

      Sai. Aha, i nie oceniaj jej tak przez swoją głupotę.

      Usuń
    2. Pfff... Naucz się orto, a dopiero mpóźniej wyzywaj. To Twoje 'gupi' pisze się 'GŁUPI' ...

      Usuń
    3. SPADAJ! -.-
      Sai jak hcesz muj nick to masz przecież ci dawałam na szept -,-
      Ale masz -,- Kerliii -.-

      Usuń
    4. Tu Sai.
      Tak? Ahaha, dobrze. Pisz do Deferdenaa bo ja idę. Wesołego Nowego Szczęśliwego! XD

      Usuń
    5. Ojej pszepraszam muj nick to Kerlibabys bo tamto jest tareeeeeee XD teras gram na tym Kerlibabys xddd

      Usuń
    6. To, że nie rozumiesz konkursu, nie znaczy, że jest głupi. Jest dobrze wytłumaczone, bo sprawdziłam. A jeśli nie rozumiesz tego tłumaczenia, powinnaś/powinieneś zastanowić się nad tym. Zresztą tu nie ma żadnego hasła. To nie krzyżówka. Doczytaj.
      Plemie nie jest głupie, bo to zbiorowość. A zbiorowości się nie ocenia w ten sposób.
      Konkurs jest zrozumiały, a jak ktoś nie rozumie tłumaczenia (co jest dziwne) to ma problem.

      Usuń
    7. Kerli mam propozycję.
      Pierw naucz się ortografii i kultury potem pisz komentarze.

      Usuń
  4. Kerli, jaka orto ... patrz na siebie, przynajmniej ona ma jakieś pomysły. Wg mnie konkurs jest bardzo ciekawy i fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehm, tam gdzie jest Niebianska, powinno być Księżniczka Balu, może źle napisałam w mailu...
    -Niebo

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudne... jak połowa ma styl ''elegancki lub imprezowy'' ._. ale coś tam się wie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podoba N ponieważ jest taki kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm.. fajny jest N gdyż ma subtelne barwy

    OdpowiedzUsuń
  9. ń bo bardzo stlwestrowy bo pełno kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. B jest niezłe :-) Ale i nie najlepsze ale najbardziej wpadające w oko

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku myszki!
    Saimite rzygająca od ohydnego szampana ~

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze jeat n wygląda śmiesznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba najbardziej G :)
    ~Met

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne jest N bo wygląda raczej bardzo sylwestrowo od innych prac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi sie najbardziej podoba x ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi sie praca 'x

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się 'x'

    OdpowiedzUsuń
  18. X ponieważ podoba bardzo mi sie fur , oraz diamencik na ogonie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się praca 'x' bo to fur jest fajnie skąponowane z innymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  20. X jest głupie ładniejsze jest N jest bardziej sylwestrowe niż X! :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Podpowiedź:
    Nie ma Mesmery
    Przebranie soczysta poarańcza nie ma nic na ogon

    Spamer wyżej bez uzasadnienia to 1 ;)

    14 czarny

    Klipus ma okulary

    Zuziaxa ma futro tygrysa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczysta pomarańcza czyli kolor pomarańczowy wynika z tego ,że cała jest pomarańczowa to jest G to jest jedyne pomarańczowe które nie ma nic a nic na ogonie również :).

      Usuń
    2. Ja już wiem kto wygrał xD :)

      Usuń
    3. Czemu podpowiedzią jest: Nie ma Mesmery??? XD
      Czyżby ktoś myślał, że ja wysłałam? XD
      Faktycznie jedna mysz wygląda jak ja. Dokładnie to G. Aż zapożyczę sobie pomysłu. Dzięki ci twórco G XD
      Ale odpuszczę sobie pomarańcz :)
      I kiedy dodadzą zielone futro!

      Usuń
    4. Przyjrzałam się. Jednak pomarańcz ok. Ale chyba nie mam tej muszki. :(. Przeklęty event walentynkowy!

      Usuń
  22. mi tam najbardziej podoba się ó

    OdpowiedzUsuń
  23. niech wygra ó!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęśliwego Nowego Roku :D Nie będę na tfm bo rozwaliło sie coś w komputerze :/ ~Arkosxxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Ń najładniejsze bo kolorowe x3 ~Softina

    OdpowiedzUsuń