14 grudnia 2013

Wyniki konkursów SJ CONEST i Idą święta

Czujeszto
Deferdenaa
Dawidmdzpl
Niebianska
Skajka
 Nasi uczestnicy to wszyscy na obrazkach. Pokazali na co ich stać. Dziękuje, że poświęcili chwilę kiedy inni odpuścili. Widownie mieliśmy małą. Dużo osób zniechęciło się i nie próbowało
Gratuluje każdemu uczestnikowi ;)

1. Miejsce zajmuje: Niebianska skakała na duchach przez ponad 2 minuty aż czasu na mapie za brakło xD
2. Miejsce zajmuje: Deferdenaa skała 90s na duchach przy touchpadzie xD

Czujesz to i Dawid dobrze sobie radzili. Skajka mimo, że dopiero co zaczęła się uczyć sj, pokazała, że wola walki jest ważna.

Sędzią był Adamgalla
"Dziennikarzem" Znajoma, czyli zbieranie zdjęć i krótka notka xD





________________________________________________________________________________
IDĄ ŚWIĘTA WYNIKI
Mało osób, a konkurs był prosty ;p
Weroniczkab,
Zrobiła specjalną mapę na te zdjęcie. Widać, że taki klimat i bałagan kojarzą się z nadchodzącymi świętami. Mikołaje na drugim planie przygotowują się z nietoperzami na święta ;)


Egzysx,
Jej nadchodzące święta kojarzą się ze śniegiem. Białym pięknym puchem na niebie. Oraz z przepychem choinek. Tym bardziej święcąca tym lepiej. Więc światełka pójdą w ruch ;)

Fiszka,
Jej święta kojarzą się z szykowaniem świątecznym. Czyli pieczenie pierników, pisanie do mikołaja, szykowanie prezentów no i świąteczne dekoracje w domu... czyli standardowe wymarzone święta filmowe lub po prostu rodzinnie ;)



PUNKTY
Trochę się zastanawiałam jak je przydzielić...
Za konkurs sj daję po 8 pkt każdemu uczestnikowi. Event był, ale tylko nieliczni się pofatygowali ;)
Za konkurs obrazek świąteczny daję po 6pkt, czyli tak jakby każdy jest zwycięzcą ;)

Pozdrawiam: Znajoma xD

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Annika, wiedziałam że jednak umiesz sj tak jak cię uczyłam xD
    -Elitary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana xD
      -Niebianska (Annika)

      Usuń
  2. Gratulacje:-) . Szkoda że tylko 3 osoby wzięły udział w idą święta

    OdpowiedzUsuń
  3. Nh, ok. Wyslalam prace na konkurs, i jakos jej nie ma. Drugi raz nie wysle, bo mam transfer od 19. Wiecie moze do kiedy jest event? Dam rade cos zdobyc, jezeli zaczne od 20?
    Sai.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nh, jeszcze cos. Bede przez jakis czas nie wchodaic,na tfm, zz wolny internet. Czekalam na event 2 miechy, transfer mi to popsul. Sorki was bardzo. Nie mam polskich znakow na tablecie, rly sr. Sai lc

      Usuń
    2. Może wysyłaj nam na priv przez imgur? Mam nadzieję, że tym razem dojdzie, albo wyślij wcześniej i jeśli nie dam odpowiedzi to do mnie napisz lub do Znajomej :)

      Usuń
  4. O matko zdjęcie mnie na blogu marzycieli *°* *°* *\\¢{©©©]%{™
    Nie no XD
    Mam odcisk na palcu, ale cieszę się bardzo za ten mile spedzony czas na utility, bardziej od 2 miejsca, bo było gitnie :3 Zwlaszcza to cheatowanie prezentów XD <3
    Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy, w co prawda małym, ale swietnym gronie c:
    No i MERY KRYSTMES, Marzyciele :D
    ~ Deferdenaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś :)

      Usuń
    2. Koniecznie trzeba powtórzyć!
      Zbieranie tak prezentów było najlepsze, szkoda, że nie zabraliśmy więcej xD Chociaż oszustwo to nie było xD

      Może zrobię potem spotkanie dla czytelników bloga xD

      Usuń