8 grudnia 2013

Co myszki chciałyby dostać pod choinkę?

Dostałam niesamowite prace. Niektóre są bardziej niezwykłe, inne mają w sobie trochę magii.
Myszka Ailimegirlxd chciałaby dostać zestaw do projektowania biżuterii. Jak widać lubi nosić świecidełka, nawet są pokazane dwa zrobione zestawy :)

Arkosxxx wykonał pracę węglem. Jego myszka chciałaby dostać nowe futerko. Dosyć ciekawe marzenie :)

Egzysx. Nie mam pojęcia co chciałaby dostać, ale praca ciekawie wykonana. Jeśli ktoś się domyśli co jest w prezencie niech napisze w komentarzu XD

 Saimite bardzo ładnie przedstawiła swoją myszkę. Po rysunku wywnioskowałam, że jej myszka chciałaby renifera :)

Skajka chciałaby kubek na gorący ser i własną poduszkę. Bo te poduszki w plemieniu przecież są wspólne. :)

Wyróżniłam trzy prace.

Aniuschan za wykonanie i w sumie pomysł też. Z tym rysunkiem wiąże się także przezabawna historia. Aniu widać chce dostać to co już dostała, ale nawet gdy to ma jest to dla niej niespodzianką XD


Fotomodelka głównie za pomysł. Wykonanie też jest super. Jej mysz myśli chyba nad listem do mikołaja i zamiast pisać rozmarzyła się o gitarze :)

Zuziaxa sporo pracy poświęciła na wykonanie tego gifa. Gif składa się z jej rysunków. Marzeniem tej myszki jest kot :)

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie i gratuluje wam ciekawych pomysłów ;)

15 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są godne uwagi :)
    Brawo dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace piękne ;) Gratuluje ;D ~ Arkosxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodziewałam się wyróżnienia. XD Ale muszę powiedzieć reszcie: Naprawde dobra robota! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay , gratuluję innym ! Świetne prace ;D
    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace *-*
    Też bym dała, ale jestem leniem i zrobiłam na kartce, i nie obrysowałam na laptopie.

    Rusunek był taki;

    Duża choinka pod nią wiele prezentów a obok niej przytulam przyjaciela
    "Chciałam bym dostać tylko przyjaciela", hehs ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwuhughuehugheh. Jestem w wyróżnionych :>
    Prace są śliczne. Bardzo!
    Pisałam już jak uwielbiam Lekkiego? Nie? A to szkoda... No kurde, no ślicznie mi wyszedł <3
    Dziękuję za wyróżnienie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablet i SAI? KTÓRA WERSJA SAIA? ;______________: MUF MI, TAK MI MUF.

      Usuń
    2. Jak zwykle zrobiłaś piękny rysunek ^ ^

      Usuń
  7. I tak wygrałam, wygrałam, chociaż zwaliłam łapkę, bo robiłam wczoraj ok. 20 ;____; Okolo, nie pamietam. Nie chciało mi się ;_____________________________;
    XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu chciałabyś dostać pod choinkę Lekkiego? XD Przecież już go masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak, bo codziennie jest mi go brak ^^

      Usuń
  9. Na moim rysunku w pudełeczku jest serek , serduszka i inne takie itemy i rzeczy która też bym chciała dostac:)
    Ogólem to mysle ze wyszlo mi niezle ale mialam inny pomysl . :)

    Eg~

    OdpowiedzUsuń
  10. RESEET ~ MOŻE EVENT? *U*

    OdpowiedzUsuń