16 grudnia 2013

Rozszerzenie do eventu świątecznego 2013

Jeśli coś wiecie dodatkowo, gdzieś są błędne dane piszcie
Np. o tym za ile otrzymanych prezentów robiłam na czuja, czyli przeglądałam forum i pytałam marzycieli >.<
Opis eventu przez Aniuschan, to z tego linku rozszerzam, więc tam też są informacje ciekawe >>LINK<<
Rok temu event z dawaniem prezentów wyglądał podobnie: >>LINK<<

Przypominam: taki obrazek macie w lewym dolnym rogu. Niebieskie-ilość zebranych prezentów; czerwone ilość prezentów co dostałeś/aś Morski ilość danych prezentów


A teraz:
Aby dać komuś prezent: musisz stać przy wybranej osobie, nacisnąć na nią przyciskiem myszy. Pokaże ci informacje ile dajesz i komu. Jeśli chcesz kontynuować kliknij na to i dałeś/aś. Uwaga musisz mieć przynajmniej jeden zebrany prezent w lewym dolnym rogu.
Aby otrzymać prezent: osoba musi zrobić to co wyżej. Często aby otrzymać prezent osoby się wymieniają.
Aby zebrać prezent na danie komuś, musisz zebrać specjalny prezent i przejść mapę, czyli dobiec do nory z serem.
Co znaczy  np.16+1 to znaczy, że złapałeś/aś prezent, ale jeszcze nie dobiegłeś/aś z serem do nory.
Czy szaman też może zebrać prezenty? Tak i też musi skończyć mapę w norze albo jeśli ma oportunistę, to ostatnia mysz musi wejść do nory.
Pamiętaj, że ser i nora ważniejsza od prezentu, więc uważaj na czas, czekając aż szaman wyczaruje drogę do prezentu.

Padają pytania, co za ile. Niestety nie jestem pewna, ale poniżej macie mniej więcej co za ile:

Wszystkie świąteczne itemy na dzisiaj xD
1-30 -Czapka mikołaja
5 -Broda
10 -Czekolada do pyszczka
15 -Bombka na uszy
20 -Lukrowa laska do pyszczka
30 -Lukrowa laska do uszu
80 -Nauszniki
90 -Dzwonek na szyje
100 -Skarpeta na głowę
120 -Czapka narciarska
140 -Bałwania głowa
160 -Kostka lodu
200 -Choinka na głowę
250 -Rogi renifera
280 -Piernik
400 -Gwiazda na ogon
420 -Dzwoneczek na ogon
dopiero wprowadzą -Łańcuch
Dopiero wprowadzą -Nos renifera
Dopiero wprowadzą -Sople na uszy

Nowe tytuły:
Candy Cane› daj 350 prezentów
Papaille Noel›  daj prezenty Papaille (losowo czy dostaniesz tytuł)
Fairy Lights› daj  420 prezentów
Stare tytuły świąteczne >>>LINK<<

Mapy gdzie nie ma prezentów:
-mapy typu P0
-Mapy ze złodziejem szamanem ;)
-mapy wanilii. (54,92,62,31,41)
-uwaga często prezent może znajdować się tam gdzie go nie widać na mapie albo nie można go zdobyć


UTILITY NA CZAS EVENTU WYŁĄCZONE
The module #utility has been removed to avoid gifts farming.
It will come back when the issue will be fixed. Thank you for your patience.

Kto był ze mną na utility na początku eventu to wie dlaczego ;)


WYMIENIAJCIE SIĘ PREZENTAMI
bo to miłe dostać i komuś dać, a nie zachować się jak egoista ;)
Uwaga, można kilka razy dostać item który już się dostało >.< ale  to nic nie zmienia, że dostałeś/aś kilka więcej prezentów ;)

Macie pytania, komentarze, chcecie coś dodać poprawić? Piszcie w komentarzach..
Jaki item najbardziej ci się podooba z tych 20 świątecznych? xD

31 komentarzy:

  1. Czapka zimowa. Rogi renifera, już mi sie znudziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka zimowa dopiero co doszła >.<

      Szybko ci się znudziła xD

      Usuń
    2. Ja mam roki z zeszłego.

      Usuń
  2. ja dalam papaille prezent zezarlo mi wszystkie 10 prezentów i nie dostalam tytółu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie trzeba dać 50?

      Usuń
    2. Są różne wypowiedzi na ten temat. Niektórzy uważają że trzeba dać od 20-50, ale ktoś dał tylko raz 16 i dostał tytuł. Kto inny dawał (chyba nie raz) łącznie 200 prezentów i dopiero po tym otrzymał tytuł, więc myśle, że to bardziej losowe...

      Usuń
  3. "WYMIENIAJCIE SIĘ PREZENTAMI
    bo to miłe dostać i komuś dać, a nie zachować się jak egoista ;)"

    Czy to przypadkiem nie było do mnie? XD. Ja nadal będę egoistką i sama sobie będę dawać prezenty. Chce jak najszybciej zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PJONA CX

      Sai.

      Usuń
    2. Ja też daję sobie. I co, nie będę egoistą i komuś dam. Będę miała coś z tego? Nie, zachowam się honorowo, a reszta będzie miała to w dupie i się nie odwdzięczy. Dlatego daje sama sobie ^^

      Usuń
    3. ~MJET, sorga za spam XD

      Usuń
    4. Zbierzcie tytuły chociaż >.<

      Usuń
    5. Jak dobrze, że nie jestem sama :D. Siła !

      Usuń
    6. MOC, ENERGIA, JA ŻMIJA I SIŁA. Nje damy ~ ( mam już 4 tytuły... XD)

      Usuń
  4. Mogła byś po tym -uwaga często prezent może znajdować się tam gdzie go nie widać na mapie albo nie można go zdobyć. napisać pod spodem np i taką mapkę gdzie jest ukryty prezent wkleić i pokazać gdzie on jest XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. BOOOOOOOOOOŻEEEEEEEEEE. Powiedzcie, czy jak zacznę grać od nastę[nego tygodnia to zdążę wszystko zdobyć? DDDDDDDDDDDD: Bo... Nie działa mi gra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może i nie, chyba, że ktoś dla ciebie zachomikuje dużo prezentów, na co bym nie liczyła, bo Papa kradnie prezenty i nie daje tytułu.

      Usuń
    2. Bo Papaille to oszust i zrobię z niego gulasz

      Usuń
    3. Zróbmy napad... może odda prezenty

      Usuń
    4. Napad możemy zrobić ale gulaszu nie będzie, grzeczne oddał title, jak zobaczył nóż

      Usuń
    5. Adam, gulasz i tak można zrobić ~

      Usuń
    6. Mi jeszcze nie dał :/

      Usuń
  6. jest reset na tfm :o Dodadzą te ukryte itemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na tych mapach podanych, są prezenty. nie ma na 89 i 114.

    OdpowiedzUsuń
  8. Title z Papaile jest za 50 prezentów danych Papaile'owi. C:

    OdpowiedzUsuń
  9. mam problem poniewaz mam powyżej 600 dostanych a ciągle dostaje ten sam dzwoneczek co się mogło stać?:////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dzwoneczku nic nie ma. Dalej jest fabryka zabawek, musisz tam zbierać

      Usuń
  10. Za ile są sople na ucho ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wygranie chyba 7 razy walk na śnieżki albo przeżycie

      Usuń
  11. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń