20 września 2015

Coraz mniej wodza

Jak większość z was zauważyła coraz mniej mnie widać. Chciałam  to wcześniej zmienić, jednak mam inne obowiązki i czasu na grę mi nie starcza. Oficjalnie informuje: nie będzie mnie częściej. Może się zdarzyć, że wpadnę szybciej niż byście mogli się spodziewać.To nie jest tak, że porzucam grupę. Plemię Marzyciele jest dla mnie ważne. Przeżyłam z wami zabawne chwile pełne wzruszeń, śmiechu.
Mimo hejtów trwaliśmy, a ja stałam na straży dobrego samopoczucia każdego Marzyciela. Choć nie zawsze mi to wychodziło. 
Aktywność zostawiam szamanom i moim praktykantom. Dziękuję wam za to, że jesteście :). Bez was plemię by umarło. Dziękuję także aktywnym Marzycielom.
Chcę by plemię nadal się rozwijało bez konieczności obecności wodzów. Mam nadzieję, że będziecie tętnić życiem. Jak to kiedyś było :).
Konkursami, blogiem i pocztą nadal będę się zajmować. Więc nie zostaniecie bez mojej obecności. Mimo, że nie zobaczycie mnie w postaci myszki zbyt często, jestem z wami duchem. 
Można się ze mną kontaktować na pocztę marzenie@opoczta.pl lub na skrzynkę forumową. Na poczcie jestem praktycznie codziennie. Pilnuję porządku na blogu, więc nie martwcie się :). Można do mnie pisać w każdej sprawie. Czy to z pomysłem, informacją, zapytaniem, skargą, nawet z pretensjami. Odpiszę na każdego maila.
Żałuję, że nie mogę wam poświęcić tyle czasu co wcześniej. Przepraszam nowszych Marzycieli, którzy nie mieli zbytnio okazji ze mną pograć, pogadać, pośmiać się czy poimprezować. Postaram się wpadać na niektóre dni specjalne wymyślone przez Marzycieli. Byście mogli zaspamować mi szept, jak to niektórzy lubią :)
Dziękuję jeszcze raz moim aktywnym Marzycielom, jak i tym co ze mną są od dawna. Plemię nie umiera, ale żyje Dalej. Bo to nie wodzowie tworzą grupę, a myszki będące w plemieniu. Każdy z was osobna daje coś od siebie. Bez was to plemię nie byłoby takie jakie jest.

20 komentarzy:

  1. Wszystko się zmienia co rok ;-) Ja też wchodze coraz rzadziej, ale ten post wydaje się przygnębiający i smutny. Pod koniec myslalam, że brzmi to tak trochę jak pożegnanie.

    No cóż, życzę dużo wolnych chwil. ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę. Jednak naprawdę nie ma mnie za często. Chciałam by Marzyciele wiedzieli, że nie ma mnie nie dlatego, że się znudziłam tylko po prostu nie mam czasu :)

      Usuń
  2. My również dziękujemy za wszystko Marzenie :)
    To miłe co napisałaś, też miałem lekką myśl pod koniec podobną do 'Pani Egzysx z Bangladeszu'. Mam nadzieję, że uda Ci się ułożyć dobrze czas i wpadać do nas do plemienia na różne imprezy, konkursy i inne zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na imprezy, konkursy czy zabawy pewnie uda mi się wpadać, bo zorganizuje czas by być. Oczywiście jak będzie w porach, które mi pasują :)

      Usuń
  3. No Marzenie jesteś wspaniałym wodzem i masz fajną osobowość.Dziękuję ci za to ,że zawsze jak coś organizowałam ,a ty mi pomagałaś w organizaji dnia gdy nie miałm już pomysłów.Dziękuję!.Mam nadzieję,że zawsze ozostaniest tak fajną myszką jak teraz.Dziękuję też Znajomej ,która również służyła i służy pomoc.Ci dwoje wodzów zrobiło dużo dla pemienia.Zajoma zawsze godnie według mnie pełniłafunkcję drugiego wodza.Pozwolę sobie wyrecytować moje nowe powiedzenie "Zawsze i wszędzie dwie różdżki rozsiewały pyłek i z tego pyłka była i jest wspaniała potężna magia myszek". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Nadal będę starać się pomagać osobom w organizacji dnia :)

      Usuń
  4. Marzenie wiadomo, że można od czasu do czasu samemu wszystko zrobić i ogarnąć. Jednak mamy tylu wspaniałych marzycieli, czas aby i oni pokazali swoje pomysły, zabłysnęli kreatywnością.

    Powodzenia w zdobywaniu wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wodzą, że tyle serca wkładają w to plemię. Widać, że jest ładnie zorganizowane, myszki też się angażują. Jak dla mnie jest to jedne z najlepszych plemion w Polsce ^^. życzę wam, abyście umiały sb poradzić z nie tylko czasem na samą grę, ale także na wszystkie atrakcje życiowe (jeśli mogę tak to nazwać XD) w realnym życiu :) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powoli i ja tracę czas.. ale nie o tym chcę powiedzieć. Dziękuje Marzenie za to, że razem ze Znajomą mnie wspieraliście jak i wy sprawach plemiennych jak i wy różnych innych.
    Dziękuje Marzenie za pomysł na nazwę plemienia "Odkrywcy" które do tej pory trwa.
    Dziękuje Znajomej za to, że dzieliła się ze mną swoimi pomysłami np. reliktach i także pomogła w stworzeniu mojego plemienia.

    Również i ja.. przepraszam za to wszystko co mogło was urazić/zranić z mojej strony.

    ~Dziękuję za wszystko drodzy Sojusznicy!

    PS: Nie patrzcie na błędy i powtórzenia :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie gniewam się :)
      Nadal mogę ci pomagać. Mam skrzynkę forumową i pocztę. Śmiało pisz :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wymienienie mnie w tak pozytywny sposób ^^

      Usuń
  7. Uau. Nowe pokolenie Marzycieli? To ciekawie się zapowiada :D
    Ja wam również dziękuję dziewczyny. Za wsparcie, pomysły i częste wchodzenie na moje imprezki :) Oby było was więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe pokolenie *-* To byłoby piękne.
      Także dziękuję :)

      Usuń
  8. Cóż bym mogła powiedzieć więcej.. Wszystko co chciałam zostało wymienione wyżej wiec nie bede sie powtarzała :)
    Dziękuje Marzenie za wszystko związane ze mną, plemieniem oraz sojusznikami :3
    Dozobaczenia i powodzenia w szukaniu wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No.. co by tu napisać. Nie żałuje ani trochę, że byłem w Marzycielach. To plemię nigdy nie upadnie, ale gdyby nie Marzenie, to by go nie było. Jesteś wspaniałą osobą, tak samo jak plemię. Mimo wszystko jesteś, byłaś i będziesz wspaniałym wodzem i każdy ma i będzie miał o tobie dobre zdanie. Pozostaje mi tylko podziękować i życzyć powodzenia nowemu pokoleniu Marzycieli ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, ale tak naprawdę to plemie jest takie dzięki Znajomej :)

      Usuń