29 września 2015

[m]ice tower powraca!


Cześć. Po wakacyjnej przerwie postanowiłem od nowa uruchomić klub [m]ice towera. Zupełnie od nowa. Czyszczę listę członków i zapraszam wszystkich Marzycieli, a także sojuszników, gdyby chcieli się przyłączyć. Spotkania wstępnie będą się odbywały w piątki o 17. Oczywiście myszki spoza klubu też będą mogły uczestniczyć, ale klubowicze będą dostawać specjalne punkty wg. tej taryfy.

  • 1 pkt za każdą rundę którą wygra klubowicz podczas spotkania, max. 1 na gracza na spotkanie
  • zrobione przez was i dodane do obiegu mapy - do 3 pkt.
  • rysunki i fanarty - do 3 pkt.
  • film! - do 7 pkt.
 Wszelkie zgłoszenia proszę przesyłać do mnie w prywatnej wiadomości na forum, na szepcie w grze, w wątku na forum lub na samym spotkaniu. Liczę na waszą obecność
~Tasted

6 komentarzy:

  1. Oooo. Z chęcią bym się skusiła, ale raczej godzinowo nie wyrobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale napiszę wiadomość na swoim blogu, to może ktoś z trawiastych się skusi :)

      Usuń
  2. Zły dzień, zła godzina :/
    Bardzo chciałem być w tym klubie, ale nie pasuję mi, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dzisiaj zapisałem. :) Będą na blogu sprawozdania ze spotkań klubu, tak jak rok temu, czy zrezygnowałeś z tego?

    OdpowiedzUsuń