14 września 2015

Dzień muzyki!

Zapraszam wszystkie chętne myszki dnia 19 września o godz. 18:00 na
Dzień Muzyki!

Na czym będzie polegał? 
W szczególności będziemy słuchać muzyki, dzielić się swoimi ulubionymi piosenkami.
Będziemy także śledzili, dzieje muzyki. (Starszą muzykę i nowszą).
Plan dnia:
17:45 - zbieranie myszek w chatce plemiennej
18:00  - Słuchanie starszej i nowszej muzyki
18:30 - Puszczanie swoich ulubionych piosenek
19:00 - Nominowanie oraz głosowanie na najlepszy kawałek (tu: czyt. muzykę, piosenkę)
19:30 - 20:30 max - Konkurs połączony z Quizem oraz "Jaka to melodia?"
Organizatorzy: Wojnalik
Serdecznie zapraszamy także Myszki z sojuszniczych plemion! ^^
Pozdrawiam, Wojnalik~

8 komentarzy:

  1. Uh. Nie pasuje mi, ale fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też raczej nie zjawię się, bo weekend mam zajęty. A pomysł mi się nie podoba, bo przez godzinę musiałbym słuchać muzyki, której najczęściej nie lubię ( mam specyficzny gust muzyczny ), więc to też nie jest imprezka dla mnie. Dodatkowo miałbym lagi od telewizora, który ZAWSZE wyciszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spk :) Nie każdemu musi podobać się pomysł xd
      Wpadłam na to słuchając radia. We wrześniu/ październiku odbędzie się jeszcze 1 event plemienny organizowany przeze mnie który mam już w planach :)

      Usuń
    2. > ( mam specyficzny gust muzyczny )
      nie tylko ty ;) (u mnie moze nawet bardziej...)

      Usuń
    3. A skąd wiesz jaki ktoś ma gust? Najlepiej zobaczyć na własne oczy i uszy :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń