13 września 2015

Top Model w Kingdom of Otaku

Dzisiaj odbył się konkurs Top Model organizowany przez naszego sojusznika Tozrak z plemienia Kingdom of Otaku. Wszyscy zebraliśmy się równo o 17 na jego #utility, gdzie była już przygotowana scena. W jury zasiadły 3 osoby ( wszystkie były z Kingdom of Otaku ) - Tozrak, Usiaaczek i Neftii. Z Marzycieli udział brałem tylko ja ( Mrkapii ) i Xperiiaa, jednak na widowni zasiadły jeszcze Mikusiako i Zuziaxa.
Pierwszą kategorią był strój dowolny, prawie wszystkim udało się przejść dalej. Drugą kategorią w konkursie Top Model był ''cosplay'', która sprawiła większości problemy. Były różne przebrania, Sakura z Naruto, Shadow z Sonic, święty Mikołaj, a nawet Ewa Kopacz. Trzecia i ostatnia kategoria to ''impreza''.
Pierwsze miejsce zająłem ja, nagroda to 15 ocen A i 15 ocen F. Drugie miejsce zajęła Ulovcia z Kingdom of Otaku, a trzecie miejsce Watono z Kingdom of Otaku.
Na początku było około 20 osób, a na ogłoszeniu wyników aż 7 :)
Szczerze mówiąc wynudziłem się, bo trwało to około półtorej godziny, ale udało mi się wytrzymać do końca ^^
Pozdrawiam Mrkapii

5 komentarzy: