17 września 2015

Znajoma-czwartek z marzycielem

Jeszcze nikt nie wysłał z przedstawieniem się na czwartek z marzycielem, więc zacznę :) Jak ktoś nie wie o co chodzi to: >>LINK<<

Mój nick w grze to Znajoma. W plemieniu marzycieli jestem od początku.
W grze lubię tworzyć mapy. Jednak na ogół je robiłam na prośbę graczy lub na potrzeby tego plemienia. Mam pełno nie wykorzystanych kodów, które pewnie nigdy nie zostaną eksportowane. Ciekawym wyzwaniem było tworzenie map z kimś- dodawanie do kodów, wspólne planowania. Jednak niewiele kodów zostało stworzonych w ten sposób.

Także w grze lubię tryb szamana. Takie kombinowanie i skomplikowane budowle są świetne :) Jednak niektóre mapy stanowią duże wyzwanie dla stabilnych budowli. Jak jeszcze patrzyłam co jest na pokoju typu *szaman, patrzyłam na metody radzenia sobie z trudnymi mapami, kiedy ma się niewiele. Ja jednak lubię metodę luźnych desek.


Co do mojego zachowania... nie wiem jak mnie postrzegają gracze.
Niekiedy trudno pewnie mnie znieść. Jednak lubię pisać z marzycielami i znajomymi. Osoby z którymi lubię grać i wspólnie żartować oraz starzy znajomi, z którymi byłam od początku uprzyjemniają mi te grę. "Szczególne" osoby dla mnie w grze to grono marzycieli: byłych i obecnych oraz świty Wielkiego Daleja ;)  Jednak teraz wolę nie wypisywać, bo kogoś jeszcze pominę, a jest ich sporo ;)


W razie co twórczość została pokazana w mapach ;)
Co dodać? Jakieś pytania?

11 komentarzy:

  1. No to będę pierwsza :D.Jak zostałaś zastępczynią Marzenie?,jak ją poznałaś,z skąd pomysł na nick? oraz z skąd wena do rysowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Marzeniem kręciłam się od samego początku, wtedy już się pojawił plan ze stworzeniem plemienia, gdzie będą wszyscy.... hmm...omijając dlaczego się dostałam z taką rangą.

      To nie jest zastępstwo. Nie jestem zastępcą- tylko szamanem lub jak Marzenie uważa drugim wodzem. Jak? Próbowałam to napisać, odpowiedzieć, ale nie wiem. Dowiedziałam się o tym jak ktoś napisał, że mam się nie wtrącać, bo właśnie pisze z wodzem, wtedy Marzenie mu napisała, że jestem drugim wodzem.

      Pomysł na nick? Nie chciałam mieć w nicku żadnych xd, liter: w środku na początku, podwójnych. Chciałam mieć nick oryginalny.

      Wena do rysowania? Po wpatrywaniu się w obrazek lub...gadaniu ze znajomymi-oni mają ciekawe pomysły ^^

      Usuń
    2. Znajoma nie jest zastępcą. Jest drugim wodzem. Czemu jest drugim wodzem?
      Czy widzisz jak wygląda blog? Regulamin? Punktacja? Za większość odpowiedzialna jest Znajoma. Ona wraz ze mną tworzy to plemie. Rozwija je i dba o nie. Dla mnie to jest oznaka drugiego wodza. Jest ze mną od samego początku i została, na dodatek pilnuje plemienia za mnie :)

      Usuń
    3. Ok,ok xd.Jeszcze pytania: kogo najbrdziej cenisz w plemieniu?,lubisz anime lub mange,jaki jest twój ulubiony kolor ? fioletowy?,jaki ulubiony film?,co robisz w wolnym czasie?,jak z Marzenie stworzyłyscie tak ogromne plemienie?,jaka ulubiona muzyka?.

      Usuń
    4. Odpowiem :)

      Najbardziej cenię stare grono marzycieli oraz wszystkich co byli bardzo aktywni. Nie będę wymieniać nicków,bo kogoś przegapię i będzie mu przykro.

      Tak lubię anime, mangi czytam od czasu do czasu. Wolę papierowe, więc czytam ich mniej niż oglądam.

      Mój ulubiony kolor? W grze to fioletowy.

      Ulubiony film... tak się zastanawiam, ale w tej chwili nie wyróżnię żadnego, ale chętnie z Tobą podyskutuję o filmach już na osobnym czacie, bo jest kilka dobrych tytułów.

      Tak ogromne plemię to kiedyś nie było trudno stworzyć. Wszyscy mieli prawo zapraszania i się zapraszało każdego. Oni zapraszali znajomych, my Dalej zapraszałyśmy i krąg się powiększał. Potem już tylko dochodzili.

      Moja ulubiona muzyka? Jeśli chodzi o samą muzykę to grana na żywo na instrumencie strunowym :)


      Usuń
  2. Śliczne mapki, a szczególnie ta zielona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam dzisiaj o wysłaniu w szkole ale zapomniałam ;-; muszę sobie ustawić alarm na to xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zielona mapka <3
    Jeszcze lubisz trollować od czasu do czasu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona mapa dla zielonych osób ;)

      Ostatnio coraz mniej trolluje.

      Usuń