1 września 2015

Mam talent- międzyplemienne 2

Mam talent było organizowane przez trzy plemiona: Typ trawiasty, Odkrywcy i Marzyciele.  Konkurs miał się odbyć w sierpniu przez problemy techniczne zostało przełożone. Stąd data- 1 września.
Konkurs odbył się w chatce odkrywców- na prośbę od strony odkrywców.  Było koło 25 myszy w chatce.

W jury zasiedli wodzowie: Mesmera, Szczurb, Marzenie. Jako przedstawiciele dodatkowi to: Afrobizz, Mirilarime, Znajoma.
Było trzech uczestników:
Wojnalik, Kiniai- kabaret -++
Skrzydlatacc rysunek: +++
Nataliaikoty rysunek:-+-


Zwyciężyła wg ocen Skrzydlatacc, ale według publiczności wygrały Kiniai i Wojnalik. Mało uczestników i jako jedyne wzięły udział :)

Ogólnie gratuluję dziewczynom :)

Za to dostają po 15pkt- Kiniai i Wojnalik

Jeszcze był labirynt za aktywność:
Dremsiara 1 , Kiniai 1, Wojnalik 2.

14 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że tak mało uczestników. Zagłosowałabym inaczej. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było dać wszystko na nie xd

      Usuń
    2. Czemu tego nie zrobiłam? Czemu XD

      Usuń
    3. Nie odwrócisz już xD

      Mam nadzieję, że jak kiedykolwiek będziesz sędziom nie dasz wszystkim czerwonych kresek xd

      Usuń
  2. Gratulacje dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było :p
    Nie ważne, że nie wygrałyśmy.
    Po komentarzach widowni widać było, że im się podoba :)
    Bardzo dziękuję, że mogłam uczestniczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarałyście się z Kiniai- stąd ode mnie tak wysoka nagroda ^^

      Usuń
  4. Było fajnie, ale szkoda że tak mało osób się zgłosiło ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było dużo więcej, ale przez przełożenie Mam Talent przybyła tylko trójka

      Usuń
  5. Brzydka mapka.
    Pewnie mam talent ten by slaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma wygląd mapy do organizacji konkursu?
      Mapka jest ładna, a jak tobie się nie podoba to już twoje zdanie.

      Usuń
    2. Hej, jak brzydka to pewnie potrafisz zrobić ładniejszą. To podziel się kodem- porównamy :)

      A co się nie podoba? Kolorystyka? Nie zachowałam jakieś zasady? Mysz ma coś nie tak? A może paski ogólnie Ci przeszkadzają?
      Wiem, że przesunęłam tło, ale to pewnie później poprawię.

      Jeśli to był zwykła obraza bez niczego tylko, aby obrazić, to słabo anonimie... słabo.

      Usuń
  6. Znajoma, popatrzyłem tylko na tytuł posta i już wiedziałem, że ty go pisałaś. Zgadnij skąd xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubawił mnie ten komentarz, ale faktycznie -ten znak zaczyna być charakterystyczny xD

      Usuń