3 września 2015

Ranking sierpniowy 2015

Brakowało wam rankingu, a niektórym osobom rang? Teraz są wyniki!

I miejsce Mrkapii z 50pkt
II miejsce Wojnalik z 32pkt
III miejsce Pancerniki z 18pkt

Za podium w rankingu osoby tradycyjnie dostają pkt: 22,11,5
Rangi otrzymują:
Kiniai bujający w obłokach
Lemoneye obrońca marzycieli
Mrkapii obrońca marzycieli (po doliczeniu premii z rankingu)
Wojzaml bujający w obłokach


Z komentarzy:
I Miejsce: Mrkapii 3pkt +rysunek
II Miejsce: Znajoma-huh
III Miejsce: Marzenie- niezła próba
IV Miejsce: Pancerniki 2pkt

Za podliczanie punktacji 5punktów dostaje Pancerniki
Niestety nikt nie narysował zwycięzcy poprzedniego, więc nie ma dodatkowego rysunku :(

Zapraszam nadwornych malarzy do pracy oraz chętnych marzycieli, którzy chcą dodatkowe punkty :)

Dziękujemy za aktywność!

13 komentarzy:

  1. Jestem pozytywnie zaskoczony, nie spodziewałem się, że zajmę 1-sze miejsce w miesięcznym rankingu i konkursie na najaktywniejszego komentatora.
    Bardzo dziękuję za tą rangę, mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie trochę większa aktywność niż w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tandetny komentarz myszki z tandetnego plemienia.
    Marzyciele to dno, największe dotychczas jakie widziałam. Kiedyś było to fajne, przyjemne i mile dla oka plemię, w teraz... Faworyzacja, wredne myszki i chamy. Jednym z nich jest nas zwycięzca. Kłóci się wszędzie gdzie popadnie, wyzywa od dzieci, a jest największym bachorem w Transformice. Jak czegoś nie zrobi czy dostanie ma ból dupy, straszy policja, neka w grze lub na forum, nasyła swoich znajomych. TANDETA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faworyzacja - w każdym plemieniu się zdarzy. Wodzowie cenią i bardziej ufają myszkom, które są u nich dłużej niż miesiąc. To normalne. Choć dziewczyny są sprawiedliwe i konsekwentne w tym co robią
      Wredne myszki - mogą się zdarzyć. To duże plemie. Nie wszystkich wyhaczy się od razu. Wystarczy zgłosić to Marzenie bądź Znajomej.
      Chamy - też się zdarzą, ale na ogół szybko są wywalani z plemienia.
      Mrkapii zwyciężył udzielając się w konkursach, na blogu i na forum. Jest napisane za co są punkty. Wszystko zapisane. Może i nie jest to jedna z najmilszych osób, ale to nie powód obrażać całe plemie.
      Znam Marzycieli tych starszych i wiem, że są ciekawe osoby w tym plemieniu. Obrażając całe plemie, obrażasz te osoby, które są w porządku.
      Królowa Zieleni

      Usuń
    2. Anonimie:
      Odpiszę na każde twoje zdanie :)

      "Marzyciele to dno, największe dotychczas jakie widziałam. "- jesteśmy średnio na dno dla innych co pół roku- masz Ci los... wszystkim się nie dogodzi.

      "Kiedyś było to fajne, przyjemne i mile dla oka plemię, w teraz... "- miło, że Ci się podobało :) Od kiedy Ci się nie podoba?

      "Faworyzacja, wredne myszki i chamy."- Faworyzacja z rang nie ma. Fakt ostatnio doszli jacyś hejterzy, ale zostali wywaleni.

      "Jednym z nich jest nas zwycięzca."- Kłótliwa osoba, ale ogólnie dobra. Jeśli masz z nim problem to mi zgłoś go.

      "Kłóci się wszędzie gdzie popadnie, wyzywa od dzieci, a jest największym bachorem w Transformice."-Tak to wredne, ale czy sam teraz go nie nazywasz dzieckiem? *taka hipokryzja*

      "Jak czegoś nie zrobi czy dostanie ma ból dupy, straszy policja, neka w grze lub na forum, nasyła swoich znajomych. TANDETA!!!"- tak to wredne, pogadam z nim o tym.

      Tylko się zastanawiam, czy nie oceniając tak dużego plemienia po jednej osobie, nie jesteś gorszy niż słowa, które tu są?
      Po twojej argumentacji sądzę, że przeszkadza Ci tylko Mrkapii.

      Ogólnie Mrkapii bierze regularnie udział w konkursach, robi zadania na punkty(forum- komentarz 1pkt), pomagał marzycielce przygotować mapy i zrobił porządny event na punkty.

      Podsumowując to dobra osoba, ale kłótliwa.

      Usuń
  3. Potwierdzam komentarz anonima powyżej .-.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście zabawni, skoro jesteście tacy odważni i mnie hejtujecie to dlaczego nie zalogujecie się na swoje konta lub przynajmniej nie napiszecie swojego nicku?
    W Marzycielach nie ma faworyzacji, Wodzowie i Szamani Plemienni bardzo tego przestrzegają, chyba najbardziej ze wszystkich plemion w Polsce. Plemię zawsze było miłe i przyjemne, czasami trafił się osobnik, który umiał popsuć zdanie plemienia, ale zawsze został on szybko usunięty i opinia Marzycieli znów była pozytywna.
    A co do mojej osoby, wcale wszędzie się nie kłócę, widziałeś kiedyś, żebym na jakiś blogach się kiedyś kłócił, między innymi tutaj? Nie sądzę, bo tak jak to napisałeś Anonimie ''wszędzie'' się nie wykłócam. Nie wiem, czy jesteś jakiś niedowidzący, może powinieneś zmienić okulary, ale na Transformice większość ludzi wyzywa innych i co ich się nie czepiasz? Każdemu się zdarzy mieć gorszy dzień i wyładować się na innych graczy. Jestem człowiekiem, popełniam te same błędy co inni, ale staram się je naprawiać i w przyszłości ich nie popełniać. A straszyć policją mi się nie zdarza, sam rozwiązuję swoje problemy, jedynie jeżeli ktoś podchodzi pod paragraf to mogę straszyć, bo mam powody.
    Tak jak wspomniałem powyżej swoje sprawy załatwiam osobiście, czasami dojdzie do porozumienia, a czasami nie, bo ktoś po prostu nie słucha tego co ja mam do powiedzenia. Nie bawię się w proszenie moich znajomych o to, żeby pomagali mi kłócić się z innymi graczami. Oni mają swoje życie, swoje problemy, nie będę im dodatkowo dokładać moich.
    Punkty do rankingu zdobyłem samemu, można przeczytać w zakładce ''Punktacja z miesiąca'' za co konkretnie jest każdy punkt. Wszystko było robione sprawiedliwie ( prace konkursowe, sprawdzanie punktacji ).
    Domyślam się kim jesteś i zastanawiam się dlaczego wypisujesz o mnie tutaj takie rzeczy. Myślałem, że jesteś trochę bardziej dojrzalszy/a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się po części z anonimem. Może chciał wyrazić swoją opinie anonimowo, bo wszyscy wiemy jak byś postąpił w grze lub na forum. Co do Ciebie to tak - straszysz policją, np. mnie za to, że dałam Ci komplement, a ty pisałaś, że to nie ty i jestem kłamcą, więc ruszyć mózgiem trzeba raz na jakiś odpowiedni czas. Co do "złych dni" to można mieć je czasem, a nie codziennie. A nasyłanie znajomych? Wiele razy tego doświadczyłam, a przykładem jest wątek mojego plemienia, gdzie zaraz po tobie udzielili się twoi znajomi z listy "Coś Miłego", np. Szmetalnik, która nigdy u mnie nie była, w ogóle nie zamieniłam z nią zdania. Albo z nim.
      Hipokryzja

      Usuń
    2. Może i anonim ma minimalnie rację, ale można zwrócić uwagę nie obrażając drugiej osoby. O czym zapomina większość osób.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. To już typowo kłótnie osobiste.
      Usunęłam, bo nie prowadzą do dalszego porozumienia. Oboje jesteście agresywni wobec siebie, jeśli macie coś do załatwienia to lepiej piszcie na skrzynce, ale jeśli chcecie tylko udowadniać swoje racje, to radzę odpuścić, bo się to tylko nakręca.

      Usuń
  6. Widzę, że powstała dość poważna kłótnia.
    Mrkapii pracuje nad swym charakterem. Staramy mu się pomóc w miarę możliwości. Obrażając go, nie pomagacie mu.
    Co do obrazy plemienia. Nie każdemu musi się podobać. Ale jak już wyrażacie zdanie to nie wyzywajcie tylko napiszcie co wam się nie podoba. Możecie zaproponować własne rozwiązanie. My ciągle rozwijamy plemie. Nie uważam, że jest ono idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem zaznaczyć, że chyba nie powinno być tak, że jakiś anonim wchodzi na bloga i bezpodstawnie obraża plemię, a wywołuje taką kłótnię i niszczy wszystkim humor. Nie chodzi o to, żebyśmy całkiem nie przyjmowali krytyki, ale takie teksty zupełnie nic nie wnoszą i nie pomagają nam się polepszać.
      Jakby ktoś powiedział, że "To i to w tym plemieniu mi się nie podoba", wtedy spoko, bo można spróbować to naprawić, ale "Tandetne plemię, faworyzacja, wredne myszki" znaczy, że najpewniej osoba była w plemieniu parę dni i nie miała tam żadnych znajomych, więc mało kto chciał z nią rozmawiać i teraz się mści. Wiem co mówię, bo prawie codziennie trafia się ktoś, kto pisze na czacie plemiennym "Nikt mnie nie lubi :(" lub "Wszyscy mnie ignorują :(". Później taka osoba patrzy na listę plemienia i widzi, że na czacie plemiennym rozmawiają głównie osoby z wyższą rangą i zaczyna mówić o faworyzacji i że "Wszyscy go lubią bo ma wyższą rangę ;c", a jak ktoś zaprzeczy, osoba bierze to za obrazę i nazywa chamem.
      Faworyzacji w naszym plemieniu nie widziałem chyba nigdy, ale nowe myszki rzeczywiście niestety mają dość trudno, bo plemię ma bardzo dużo starych członków, którzy często piszą ze sobą nawzajem i ignorują te nowe. Tylko, że tak samo jest w życiu, w końcu nikt nie będzie od razu lubił tego nowego chłopaka w klasie, tego nowego pracownika w firmie itp.
      Natomiast co do tego typu komentarzy, moim zdaniem takie głupie wrzuty na plemię można spokojnie kasować, bo zawsze prowokują do niepotrzebnych kłótni, ale uargumentowana krytyka jak najbardziej nadal powinna być mile widziana. ^^

      Usuń