15 września 2015

Lekkie sprzątanie ^^"

Chodzi o funkcje :)

Zapisani nadworni malarze:


> Myszapysia
>Aniuschan (zostawiam, bo jeszcze robi zamówienia)
>Sukisorra
>Skajka
>Kemishiii i


Nowa:
Misiamela (jak przekręciłam nick to przepraszam-nie wykreślę, bo nowa)


Pytanie, kto nadal z zapisanych chce być nadwornym malarzem?
Czy ktoś chce nowy dołączyć do szeregu? (jeśli tak napisz na: szamanplemiennyznajoma@gmail.com)


Pytanie do drużynowych, które z harcerstw zostało aktywne?
>Żmije
>Niedźwiadki


Czy ktoś chce otworzyć nowy klub lub harcerstwo?

Czy jakiś klub lub inna grupa istnieje, a ja nie zapisałam?

11 komentarzy:

  1. Chyba o Wolnych Strzelcach zapomniałaś :)
    Ja robię co jakiś czas mapy, czasem można je zobaczyć w chatce, może ktoś zainteresowany do pomocy mi i Tastedowi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja się Wam przydam.

      Usuń
    2. Nie zapomniałam, nie chciałam was wykreślać, bo wciąż robicie mapy i należycie do plemienia :)

      Usuń
    3. Też kiedyś o tym myślałem, ale specjalizuję się w mapach typu bootcamp i vanilla, a chatek w ogóle nie umiem robić :/ Poza tym nie wiem czy robienie map na zamówienie by mi odpowiadało, bo robię je głównie dla siebie. Tak samo było z nadwornym malarzem, bo lubię rysować, ale robię to dla przyjemności, a jakbym dostawał jakieś zamówienia, to nie rysowałbym tego co chcę, a do tego miałbym takie poczucie, że to musi być idealne, bo robię to dla kogoś innego. Nad wolnym strzelcem mogę się zastanowić, ale malarzem raczej nie zostanę.

      Usuń
    4. Rozumiem, nadworny malarz w pewnym sensie Ciebie by ograniczał. Dla niektórych to szansa, aby ukazać swoje prace oraz znalezieniu nowego wyzwania.

      Aktualnie wolni strzelcy robią mapy jakie im się podobają. Rzadko ich proszę o nowe mapy ^^" W sumie nie muszą być to chatki plemienne, bo przecież nie o to chodzi w dobrych mapach, tylko o cel :)

      Nie jestem pewna czy wolny strzelec nie został już tylko przydomkiem dla osób, które robią dobre mapy ^^"

      Usuń
  2. Moje harcerstwo Żmije nie działa tylko w wakacje :)
    A przez cały rok wszystko działa jak potrzeba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi opis, link i logo harcerstwa :)
      Wstawię w aktualne kluby i harcerstwa.

      Usuń
    2. Jak tylko będę miała chwilkę, to na pewno napiszę ^^

      Usuń
  3. He he he naturalnie że przekręciłaś nazywam się Misiamela a nie mysiamela:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione ^^

      Dasz radę z zamówieniami, które masz? :)

      Usuń
  4. Chyba czeka was więcej porządków :)

    OdpowiedzUsuń