10 września 2015

Wspomnienie od Mesmery- Śnieg

Czwartek z marzycielem otwiera Mesmera- wspomnieniem ;)
Była marzycielka, Mesmera


Byłam w marzycielach jakieś dwa lata temu. Najbardziej lubiłam rozmowy na czacie. Wiele osób się skarżyło na zielony spam, ale gdyby czytali co piszemy...
• [Afrobizz] aby przerwać ta cichą ciszę, powiem, że dziś poniedziałek, a w dodatku za oknem mam śnieg. Możecie kontynuować ... myśl
• [Meeteoryt] nie lubie zimy
• [Mesmera] ja kocham ^^
• [Znajoma] śnieg jest biały
• [Mesmera] śnieg jest zimny :)
• [Afrobizz] dobry tok myślenia
• [Znajoma] i nie można go hodować :o
• [Mesmera] i taki mokry w dotyku
• [Meeteoryt] topi sie
• [Meeteoryt] czasami jest żółty.
• [Afrobizz] nie kłam
• [Mesmera] bywa, że stwardnieje na kamień
• [Znajoma] jak wyleje atrament będzie granatowy :o
• [Meeteoryt] nie wiem, Znajoma, nie próbowałam atramentu na śnieg wylewać
• [Mesmera] nie próbowałaś?
• [Afrobizz] no więc dzisiaj poniedziałek, można z tego wywnioskować, że jutro mamy wtorek
• [Znajoma] na samochodach fajnie się rysuje jak jest śnieg
• [Villciaa] Afrobizz filozof ?
• [Mesmera] na śniegu powstają fajne ślady :D
• [Znajoma] rano ładnie się mieni
Wraz z Afrobizzem mieliśmy niezłą zabawę wypowiadając się na czacie plemiennym. Wtedy czat plemienny pełnił życiem. Nie imprezy mnie przyciągnęły do plemienia, a właśnie ta możliwość rozmawiania z ciekawymi ludźmi, wspólnych żartów. Czasami wracam myślami do tych rozmów.
Także za trollowaniem młodszych marzycieli. Często wkręcaliśmy nowsze myszki. Jednym z najzabawniejszego wkręcania było to jak Znajoma pisała o sobie, a Afrobizz dołączył się do trollu. Myszki zgłupiały i nie wiedziały co sądzić XD

9 komentarzy:

  1. (Chyba) pamiętam to drugie ^-^ Ciekawe wspomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wkręcanie innych graczy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze zajęcie w marzycielach to było ^ ^
      Gdzieś na blogu jest post, jak wkręciłam myszy, że jestem szamanem :D

      Usuń
  3. Stare dobre czasy, kiedy ludzie więcej żartowali w wymyślny sposób- heh, widzę jak już od tego odeszłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można to kiedyś powtórzyć :)

      Usuń
    2. Heh, to na pokoju, bo zielony czat u nas nie jest już dla Ciebie :)

      Usuń
  4. Super wspomnienia Mesmera :)
    Szkoda, że ja jestem krótko w plemieniu i za dużo wspomnień nie mam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednego dnia też może być ciekawe wspomnienie :)

      Usuń