16 września 2015

Dzień podróżnika

W sobotę o godzinie 15:00 rozpoczął się Dzień Podróżników!
Na samym początku zbierały się plemiona (Marzyciele, Typ Trawiasty, Odkrywcy)
Potem przeszliśmy do wyścigu po ser! :D
Na prawdę gratuluje wszystkim, którzy to przeszli, bo było to bardzo trudne.
Potem przeszliśmy do Top Model gdzie było wiele ciekawych kreacji podróżników! :D
Dalej był quiz, który nie był za bardzo dopracowany, przyznam szczerze :P
Niestety nie mam screenów, za to mam film z całego dnia, który na pewno się Wam spodoba ^^


Miejsce 1 - Mrkapii
Miejsce 2 - Szczurb
Miejsce 3 - Kiniai
4. Zuziaxa i Aniuschan
5.Wojnalik
6.Mesmera
7.Wikusinka i Joguurcik
8.Bubeczga
9.Kailef
10.Angelcciia

Gratuluje wszystkim pozytywnych wyników, bo każdy zdobył ciekawe sumy punktów oraz dziękuje wszystkim za przybycie. :D

Organizator: Anonim3000

Od Znajomej:
Anonim3000 13(event) 4(filmik)
Mrkapii 1(screeny)

14 komentarzy:

  1. Ciekawy dzień, chociaż niektóre atrakcje zbyt długo trwały, co znudziło trochę myszek. Jedyne co mi się nie podobało to atmosfera, która panowała podczas tego eventu, ktoś powinien bardziej zareagować na zachowanie innych wobec mnie. Mam nadzieję, że na następny raz taka sytuacja już nie będzie miała miejsca :)
    Fajny filmik, szczególnie końcówka zabawna, nie ma to jak jako pierwszy wylecieć z konkursu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam usunięty komentarz. Z wyłączeniem obrazy, przekaz ode mnie:
      nie komentuj to, że ktoś wylatuje jako pierwszy, bo to może go urazić.

      Usuń
    2. Oczywiście, przepraszam za problemy ^^

      Usuń
  2. Szkoda, że nie mogłam przyjść :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiego powodu mój komentarz został usunięty? Czyżby bronicie tego osobnika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wypowiedziałeś się na temat dnia, osoby prowadzącej? Czy skamlałeś? :)

      Usuń
    2. O co ci chodzi? Ja wypowiedziałem się na temat pewnej osoby i jej zachowania na tym dniu/wydarzeniu/imprezie.

      Usuń
    3. Hmm...po doczytaniu (usuniętych komentarzy), widzę, że powstała już niepotrzebna dyskusja- na temat zachowania, które faktycznie było przegięciem z dwóch stron.

      Usuń
  4. Zaraz, zaraz. Czemu mam 6 miejsce? Błąd sędziego! Powinnam mieć pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybyś skończyła wyścig po chaszczach to na pewno byłabyś wyżej ;)

      Usuń
  5. O matko XDDD ten moment w filmiku, kiedy zepchnęłam jakąś mysz, ohohohoh <3 fajny dzień, udany :D chociaż w pewnym momencie zniknęłam (net ;-;).

    OdpowiedzUsuń