14 maja 2016

Czarna lista i wykreślenie osób

Niedawno przeczytałam wiadomość od jednej z osób z czarnej listy. Wzruszające przeprosiny.

Wiemy, że niektóre osoby długo tkwiły na czarnej liście, a przecież zmieniły zachowanie.

Jeśli jesteś na czarnej liście, a chcesz to zmienić napisz do nas (forum, mail).
Zostaną wymazane z czarnej listy po dyskusji:
Ameliaaaax, Astobales, Dawidsus, Dominikxd, Jjullusss, Julciaka, Kamikossssss, Kwysoka, Liidzia, Lubianyzehej, Macieklbn, Merficzek, Milagrossax, Miszczak, Mochoj, Myszokradx, Nikulola, Paciopacio, Pewniakk, Pomnikopl, Ppikaczu, Racingstt, Raperpl, Rikitiki, Slodkanika, Stoskaa, Sznali, Tomekplll, Titoreczekxd, Transforeliz, Zozozole

Osoba, która przeprosiła za zachowanie.
Jeśli uzyska trzy głosy różnych szamanów, zostanie wykreślona z czarnej listy.
Miisiaczekk

17 komentarzy:

  1. Szkoda,że praktykanci nie mogą przyznać głosów. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje. Każdy się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nikt mnie nie przeprosi za to, że zostałem wpisany na czanrą liste po raz 3, bo napisałem Znajomej (może trochę nerwowo - bo do takich osób należe) co powinno zostać zmienione w plemieniu.
    *Ekhem* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dodali na czarną listę widocznie mieli powód.

      Usuń
    2. Serio uważasz, że ów napisanie co powinno zostać zmienione to zostanie?

      Usuń
    3. Egzysx, tylko, że ty wiesz co ja pisałem (tak sądzę), a pod tym jednak zgadzało się większość plemienia - w efekcie są tego skutki o których również wspominałem.

      Usuń
    4. Za co mam cię przeprosić? Za to, że zrobiłeś dokładnie to samo za co zostałeś dodany na czarną listę już wcześniej? Dwie szanse były i nie mam za co przepraszać.
      Pisałeś mi co mam zmienić? Chodzi ci o ten anonimowy list zapewne? Ja nie uznaję anonimowych listów.
      Egzysx jedynie mi pisała osobiście. Reszta ukryła się pod anonimem i nagabywaniem innych myszy. Nikt inny nic mi nie pisał. Moja poczta świeciła pustkami niekiedy, nie liczę prac na konkurs.
      Co do tych zmian w większości nie pamiętam, ale wiem, że nie wszystko mogłoby być wprowadzone. My zmieniałyśmy plemie metodą prób i błędów. Na pewno jeszcze coś wprowadzimy, ale to nie będzie takie szybkie.

      Usuń
    5. Ja żadnego anonimowego listu nie pisałem ;)
      Chodź wiem jakie były intencje jego istnienia, ale jak zawsze podziałało u was to na odwrót.
      Napisałem do Znajomej, bo ona w przeciwieństwie do Ciebie jest zdolna do rozmowy ze mną. Nawet gdy jestem miły dla Ciebie to już ty bez wzajemności, mówi się trudno. Więc tak jak mówiłem napisałem do Niej bezpośrednio nie bawiąc się w jakieś maile czy inne rzeczy. ;)
      Oczywiście co zabawne z magicznym refleksem (chyba nawet 2 tygodni po rozmowie) trafiłem na czarną listę, bo rzekomo obraziłem Znajomą. Gdy ja jedynie nerwowo wypowiedziałem się na temat o którym mówiłem od samego początku.

      Usuń
    6. I robisz dokładnie to co dwa razy temu. Najpierw udajesz miłego i pomocnego, a gdy coś nie idzie po twojej myśli to obrażasz, masz pretensje. Potem obgadujesz, kombinujesz, rozmawiasz jak już trochę popsujesz.
      Dziwisz się, że nie chcę z Tobą rozmawiać? Dałam Tobie wcześniej dwie szanse. Na tym nowym koncie była trzecia. Nawet Cię broniłam, ufałam Ci.
      A teraz udajesz niewiniątko jakby się nic nie stało? I zrzucasz wszystko na nas?
      Jeśli nie chcesz wrócić do plemienia to nie widzę sensu dalszej dyskusji.

      Usuń
    7. >Broniłam
      Szczególnie wtedy kiedy chciałem zrobić coś dobrego do plemienia, a potem miałaś do mnie pretensje.
      I może i faktycznie nie ma sensu ;)

      Usuń
    8. Mówiąc dobre dla plemienia to pozbycie się mnie? Sam twierdziłeś, że jestem rakiem dla Marzycieli i że kiedy zostaniesz Szamanem to się mnie pozbędziesz. Haha, nadal czekam.

      Usuń
    9. Sprzeciw- za obrażanie mnie nie trafiłeś na czarną listę, ale za bycie innymi kontami na czarnej liście. Marzenie po twoim odejściu uznała, że już nie chcesz szansy, więc wpisała twoje trzecie konto.

      A co do listu dalej go pamiętam, no ale ranga za konkursy odpada, możliwe, że wprowadzę planowaną listę na rangi... znowu ręczną, ale zawsze.

      Teraz pisząc do mojego komentarza wyżej. Wtedy myślałam o Shizofremiku ^^'

      Usuń
    10. Nigdy czegoś Kapii takiego nie mówiłem :)

      Znajoma miło, że go pamiętasz i bierzesz pod uwage (ostatni post), jednak co do Twojego sprzeciwu to mozliwe, że masz racje, ja zostałem poinformowany, że trafiłem za to "co Ci zrobiłem". :P

      Usuń
    11. Mi się wydaje, że to był gwóźdź do trumny.

      Usuń
    12. Ktoś tu mówi że mrkapii to rak dla marzycieli . Rakiem dla marzycieli jesteś ty sam

      Usuń