19 maja 2016

Mysz na chmurce

Przybyło do nas wiele prac! Już dawno tak nie było i za to każdemu z osobna dziękuję.
Oto i prace:
Film Weroniczkab
Adikciba

Alyss123

AmiKami182

Desherinka

Gekonniapl

Polapl100

Saamcia (Typ Trawiasty)

Victorynka

Wiewki

Wildgirl6
Zuzsona

Zwycięża: Gekonniapl
Wiem, że po raz któryś ją wybieram, ale tak bardzo spodobał mi się ten pomysł, że nie mogłam być obojętna. Serfowanie myszki na chmurze :)

Wyróżnienie:
Polapl100
Rysowanie całego tfm i do tego mapki uważam za oryginalny pomysł. Widzę, że zostało włożone wiele pracy.
Weroniczkab
Za film, oraz przedstawienie dość ciekawej przygody :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje, moim zdaniem wszystkie prace są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje zwycięzcy :D Gekonia!!!!!!!!!!!!!!! prze piękna praca. Śliczne prace all i też Samci prze śliczna. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wszystkim! Chciałam wziąć udział, ale nie zdążyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez niezdązylam ale mam prace na inny konkurs
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Nie potrafiłbym wybrać zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda praca jest dobra z osobna. Widać, że osoby wykazały się kreatywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooo, ciężko było wybrać pewnie XD
    Alyss, jak zwykle wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń