4 maja 2016

Nowe futra za sery

Do gry zostały wprowadzone nowe futra, które można kupić jedynie za serki. Każde futerko kosztuje 5000 serków. Do każdego zakupionego futra dołączona jest specjalna odznaka z małym serkiem w rogu.


Jest jeden haczyk - aby zdobyć powyższe futra musisz najpierw zakupić futerko z eventu prehistorycznego - futerko wiatru. Kiedy je zakupisz w sklepie pojawia Ci się odblokowane futerko trawiaste za 10 000 serów. Po zakupieniu tego futra odblokuje nam się futerko ogniste za 15 000.
Łączna kwota tych trzech futer wynosi 30000 serków!

Co sądzicie o nowych futrach? Moim zdaniem najlepiej prezentuje się futro ogniste, lecz futerko trawiaste równie ciekawie wygląda.
Pozdrawiam Mrkapii

Ps. Informacje poprawione - wiadomość przekazana od jednej z sentinelek.

11 komentarzy:

  1. Już wiem, kto będzie polował na zielone futro

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne futra tylko szkoda,że trzeba mieć kupione futro wiatru. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohohoho, a myślałem, że łączny koszt wyniesie 15000. Dzięki za poprawienie ;)
    W takim razie nie mam szans na kupno futerka ognistego, a tak mi się podobało. Dziękuję także za dodanie mojej pracy po lewej stronie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ładne te futra, podoba mi się wietrzne i trawiaste, ogniste nie zbyt ale nie jest złe. Tylko szkoda że tak dużo kosztują, za np. 15 tys. serków można kupić 2 futra.

    OdpowiedzUsuń
  5. taki myszkowaty charmander >_<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielone futro będzie moje!

    OdpowiedzUsuń