31 maja 2016

Transformice w przyszłości i kartka z kalendarza

Komentarz od Znajomej: Punktacja z maja i czerwca zostają połączone!

Miały być dwa osobne posty, ale widzę, że mam ostatni dzień. Przepraszam, ze tak późno i taki długi post. Mam nadzieję, że uda wam się dobrnąć do końca ;)Już od jutra przez cały miesiąc będzie Miesiąc Marzycieli. Codziennie zabawy, imprezy i inne atrakcje - postaramy się by każdy dzień się odbył. Możecie zgłaszać się na organizatorów, za to są punkty!

Transformice w przyszłości!

Wiewki

Więc Tfm w przyszłości wyobrażam sobie ekologicznie, zielono. Wyobrażam sobie, że będzie zielony kolorek, włosy, to na ogon i na ucho, i może będzie kwiatowa norka. Ta buźka to po prosto jak się naciśnie to będą te reakcje, taniec, siedzenie, klaskanie, itd. oraz menu,sklep itd.
Przepraszam,że napisałam tak brzydko na tym czacie, litery wyszły mi za duże, i trudno było pisać palcem.

Natiibobr
"Podróż w przyszłość"
Szłam sobie przez miasteczko Transive i nagle ujrzałam wielką czerwoną strzałkę na drodze.
- O! Ciekawe kto rysuje strzałki po środku ulicy? - rzekłam i ruszyłam za nią. Parę metrów dalej zobaczyłam to samo.
- Hmm... pójdę za nimi i zobaczę dokąd prowadzą. - wymyśliłam i ruszyłam za strzałkami. Szłam tak dobre dziesięć minut i ostatni znak zaprowadził mnie do dziwnego, małego pomieszczenia. Gdy weszłam gwałtownie zamknęły się za mną drzwi.
- Ojej! Co się stało?! Dlaczego nie mogę wyjść?! - krzyknęłam i dobijałam się do wyjścia. Nagle poczułam mocne drgania. Tak jakby trzęsienie ziemi. Świat zaczął wirować. Byłam bardzo przestraszona. Po chwili nastała cisza. Wielka cisza. Drzwi same otworzyły się co bardzo mnie ucieszyło. Gdy wyszłam byłam zdziwiona. Wszystko wyglądało inaczej. Myszki były cyborgami, czyli pół myszkami - pół robotami. Na pewno wyróżniałam się z tego tłumu, gdyż jako jedyna miałam brązowe futerko zamiast srebrnej powłoki. Czułam się nieswojo.
- Przepraszam. - powiedziałam do jednego z pierwszych cyborgów.  - Który to rok?
- Teraz jest 3103 rok. - odrzekł i poszedł dalej bez pożegnania.
- Acha... - ze zdziwienia usiadłam na ziemie. Ruszyłam metalowym chodnikiem, by obejrzeć także metalowe budynki. Co chwilę mijały mnie cyborgi, bez najmniejszego nawet dzień dobry. Zaczął doskwierać mi głód, więc zaczęłam poszukiwać restauracji lub baru. 
- Jest bar! - wykrzyknęłam i wbiegłam do pomieszczenia. Tu także wszystko było z metalu. Usiadłam na bardzo niewygodnym krześle i spojrzałam na menu.
- Fuu! Jak można jeść śrubki z olejem! Ble! - wykrzywiłam się i wyszłam z baru. Szlam dalej przez uliczki i bardzo burczał mi brzuch.
- Och... muszę coś zjeść... - wyszeptałam i usiadłam na ławce. Siedziałam na niej bardzo długo, ale nie przychodził mi do głowy żaden pomysł co robić. Nagle straciłam przytomność. Gdy się obudziłam leżałam w moim łóżku. Ze strachem wyjrzałam prze okno.
- UF... to był sen. - ze śmiechem powiedziałam i usiadłam na łóżku. 
- Przynajmniej wiem jak wyglądać będzie przyszłość i mogę napisać prace na konkurs. - mówiąc to usiadłam przed laptopem i zaczęłam pisać e-mail.



Alyss123

Chciałabym, aby logując się do gry łączyć się z naszą myszką i być jednością, czas zawsze byłby ograniczony do 1 godziny i po 1 godzinie  ,,wychodzilibyśmy’’ z komputera. Serek zarabiało by się szybciej, a truskawki pojawiające się na mapkach (np. na drzewie) moglibyśmy sami zbierać (gdybyśmy dosięgli).  Każda z myszek posiadałaby zegarek z czasem czyli np. na racingu na zegarku będzie odliczać się 1 minuta.  Na zegarku pojawiałoby się czy ktoś dołączył do gry, czy nasze plemię nas wzywa, możemy wejść w sklep lub głosować na burmistrza.
Możliwości:
- Myszki ścigające się na lodzie dzięki bonusom mogą mieć łyżwy i np. na racingu szybciej dotrzeć do celu
- Kule na survivorze nas nie ranią, będziemy ożywać
- Myszki nie mogą się bić o serek, tylko szaman da nam serek jeśli taka sytuacja dzieje się np. na racingu, wtedy dostajemy specjalne pole ochronne
- Pamiętajmy, że logując się wcielamy się w postać myszki i, że tak ujmę komputer nas ,,wciąga’’
Gekonniapl

Tutaj zwycięzcę trudno wybrać, dlatego piszcie w komentarzu, która przyszłość według was jest najlepiej przedstawiona! Liczy się jakość wypowiedzi :) Wynik pojawi się w tym poście.

Kartka z kalendarza!

Alyss123

Caramelix

Natiibobr

Wiewki

Wildgirl6
Zwycięża: Caramelix
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursach.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za wygraną zwykle jest 6 pkt a za sam udział 4 :)

      Usuń
  2. Wszystkie przyszłości są śliczne, ale najbardziej podoba mi się praca Gekonniapl, te myszy są piękne,bardzo mi się podobają, i ogólnie bardzo fajny pomysł, bardzo podoba mi się.

    Gratuluje Caramelix, bardzo ładny rysunek, podoba mi się.
    Oraz śliczna myszka Alyss, bardzo mi się podoba, podziwiam twój talent do rysowania, ja raczej nigdy nie będę umieć tak rysować, no ale cóż każdy jest dobry w czymś innym c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak w ogóle wszystkie pracę z obu konkursów są śliczne.

      Usuń
  3. dziękumę :3 moja praca miała symbolizować myszke, która z zeszytu szkolnego wyrywa kartki z ocenami xd ja narazie mój zeszyt z 6 klasy przebiłam scyzorykiem.
    kartki z kalendarza są piękne, podobają mi się wszystkie :) szkoda że nie ma konkursu na narysowanie wszystkich dni z miesiąca marzycieli xd ile by wtedy było rysunków xd i tyle pracy xd wszystkie bym druknęła i do kalendarza wkleiła :)
    Praca plastyczna Gekonniapl bardzo mi się podoba oraz praca Natiibobr ponieważ widać, że obie myszki się postarały :) Alyss123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz narysować rysunki na dni marzycieli. Tylko najlepiej dwa dni przed ;)

      Dałabym je na początek przy opisie :)

      Już kilku marzycielom to pisałam.

      Usuń
  4. Z prac podoba mi się opis Natiibobr, a graficznie Gekoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      I ładne prace dobra robota

      Usuń
    2. Mi się też podoba opis Natali.Pięknie opisała.:D

      Usuń