8 maja 2016

Ślub Szczurb i Tylkodlacieb oraz urodziny Szczurb

Zaproszenie się pojawiło się wcześniej. Organizatorzy zapraszali różnych graczy z zaprzyjaźnionych plemion.

Koło 19 zaczęli się zbierać goście w chatce plemiennej odkrywców. Było tak dużo osób, że niektórzy się nie dostali na ślub. Niektórzy z marzycieli też wpadli, nie wiem czy każdy co chciał otrzymał zaproszenie. Wyszczególnione miejsce było dla wodzów wybranych plemion, chóru, prowadzących oraz pary, która ślubowała.

Ceremonia podobna do mszy. Śpiewanie pieśni i czytanie.

Później odbyły się urodziny Szczurb. Na mapie z tortem, gdzie myszy mogły potańczyć.


 Po złożonych życzeniach, została odpalona gra. Kule armatnie leciały z jednej strony. Zadaniem było przeżyć. Najwięcej przeżyć- miejsca 1. Boszka 2. Znajoma 3.Smokefrea
Prawie na jednej udało się Carze ;)


Myszki po zabawie, mogły potańczyć na specjalnej mapce.

Wszystkiego dobrego dla pary
I spełnienia marzeń z okazji urodzin ;)

9 komentarzy:

  1. Znajoma ładnie wyszłaś na zdjęciu, nowy strój? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkręciłam włosy, trochę inaczej uczesałam, aż tak to widać? :D

      Usuń
    2. Rzuca się to w oczy! Wiedziałam!

      Usuń
  2. Widzę, że było paru Marzycieli. Dobrze, że myszki reprezentowały nasze plemię na czele ze Znajomą.
    Niestety, a raczej stety mnie nie mogło być. Jakoś nie miałem czasu oglądać głupot, które można stwierdzić po opisie tego dnia na naszym blogu i na blogu Odkrywcy.
    No nic, szczęścia młodej parze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i niejedno małżeństwo może Wam pozazdrościć, że ślubu udzielił Wam ''główny kardynał Barciomysz, kardynał pomocniczy Powolanyy oraz arcybiskup Sebafrancuz.''.

      Usuń
    2. Moim zdaniem chore to trochę ale nie wnikam, Szczury zawsze wie co najlepsze :-)

      Usuń
    3. To łamanie kilku zasad z różnych stref, ale może kiedyś, kiedyś to zobaczy.

      Usuń
  3. Ech szkoda,że mnie nie było..wypadło mi coś ważnego. Życzę szczęścia młodym nowożeńcom 😉

    OdpowiedzUsuń