20 maja 2016

Nowy event! Event Kung-Fu!

Na transformice wprowadzono nowy event. Nosi on nazwę: Kung-fu fightening.








Fabuła
"Jesteście gotowi na największą przygodę w swoim życiu? Przez następne dwa tygodnie, będziecie trenować, by stać się Najwyższym Ninją! Aby podążać złotą ścieżką, wasz mentor dał wam ciężkie do dźwigania skorupy, nawet cięższe niż plasterek sera! Nie będziecie w stanie skakać zbyt wysoko. Myślenie i pomaganie sobie wzajemnie będzie waszym najlepszym sojusznikiem!"
skopiowane z forum: http://atelier801.com/topic?f=5&t=826004
Jak przejść?
Otóż na internecie znalazłam pewien filmik ,który prezentuje jak go przejść.

Filmik gracza,jego kanał:


 Czego możemy spodziewać się po przejściu eventu? 
  • Czekają na nas specjalne 2 przedmioty!
  • Dwa wspaniałe tytuły
Oprócz eventu transformice przygotowało dla nas niespodziankę. Otóż dodano dwie nowe waluty. 
Jakie waluty? 
  • Tablicę Wojskową na bootcampie
  • Kule armatnią na survivorze 
Dają one możliwość odblokowywania 2 kul szamana,2 odznak oraz wiele innych wspaniałych przedmiotów.

 Ps.Dodałam filmik ponieważ nie wiedziałam jak przejść event. Niestety nie udało mi się przejść.




  

9 komentarzy:

  1. Trochę późno, ale bardzo przydatne! dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednego tutaj szkoda.
    Jeśli jesteś szamanem na tej mapie, a doprowadziłeś myszki do celu, to nie dostajesz uratowanych, a twoje punkty przepadają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh mi niestety nie udało się jeszcze przejść tego eventu. :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pozoru wydaje się łatwy, a jeżeli dochodzi do tego, że trzeba go przejść, lub pomóc myszkom w przejściu go to jest problem.
    Raz byłem Szamanem, udało mi się zbudować, jednak nie każdy doszedł, bo pospadali do dziur, za to ja mapę przechodzę rzadko, bo często trafiam na Szamana, który nie umie sobie poradzić z przeszkodami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi event do gustu nie przypadł, ale Opis ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem wpadłam zobaczyć event. Wydaje się zabawny, choć to nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Event jak event... Najgorzej jak trafisz na brazola

    OdpowiedzUsuń