9 maja 2016

Ranking z kwietnia


I miejsce Weroniczkab z 47 punktami zdobytymi w kwietniu
II miejsce Firletka z 34 punktami zdobytymi w kwietniu
III miejsce Mrkapii z 32 punktami zdobytymi w kwietniu

Rangę zdobywa:
Firletka obrońca marzycieli
Wiewki obrońca marzycieli


Autor Gekonniapl
Wyniki najaktywniejszy komentator!
1. Weroniczkab- 6 pkt (dużo, dużo komentarzy)
2. Mrkapii 4- pkt
3. Znajoma (jeszcze podium:)
4. Mesmera
5. Caramellix 2pkt
6. Nstiibobr 1pkt


Za rysunek Gekonniapl dostaje 6pkt
Za liczenie komentarzy Firletka dostaje 5pkt

Dziękuję za aktywność :))

29 komentarzy:

  1. Ale super, gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna robota Firletka i Wiewki, tylko tak dalej!

      Usuń
    2. Ooo, drugie miejsce w najaktywniejszym komentatorze. Brawo Weroniczkab :)

      Usuń
    3. Bardzo ładny rysunek Gekonniapl :D

      Usuń
    4. Bym zapomniał - uznanie dla Firletka za liczenie komentarzy.

      Usuń
    5. Oby w tym miesiącu była większa aktywność na blogu plemiennym!!

      Usuń
    6. Na prawdę warto, nie zastanawiajcie się tylko bierzcie udział w konkursach, piszcie komentarze. Za zdobyte punkty możecie otrzymywać wyższe rangi w plemieniu Marzyciele. Ja już kilka rang zdobyłem i jestem na prawdę zadowolony.
      Życzę wszystkim powodzenia w Maju!

      Usuń
    7. Wszystko mogło być w jednym komentarzu

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że za komentarze dostaje się punkty. I dostałam jeden. Jeeee XD
    Za ile punktów dostaję się rangę w górę?? Bo jeszcze nie jestem z tym ogarnięta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrońca Marzycieli (51 pkt)
      Bujający w obłokach (123 pkt)
      Lotnik przestworzy (307 pkt)
      Idealista (444 pkt)
      Marzyciel (678 pkt)

      Usuń
    2. Ono to dużo. Jak mam zdobyć ich więcej?

      Usuń
    3. Bierz udział w konkursach. Angażuj się w sprawy plemienne.

      Usuń
    4. No dobra. To co mogę teraz zrobić?

      Usuń
    5. Na teraz zaraz?

      Zrobić imprezę- opisać ją dać przynajmniej jeden screen :))
      A tak:
      http://plemie-marzyciele.blogspot.com/search/label/aktualne%20konkursy

      Usuń
  3. Gratulacje pozostałym.☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gekonia już Ci to mówiłam,ale powiem jeszcze raz:Śliczną pracę zrobiłaś i robisz.

      Usuń
    2. Jeszcze w sam raz trafiłaś robiąc go,taki prezent urodzinowy w tfM. Jeszcze raz dziękuję Gekoni i Znajomej za ten wspaniały gest,prezent.

      Usuń
    3. Wielkie gratulacje, zbierasz naprawdę dużo punktów :D

      Usuń
    4. Cieszę się, że nagroda się spodobała!

      No i brawo dla Gekonii za tak ładny rysunek :)

      Usuń
  4. >_<'' bo się rumienię! dziękuję i gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. >_<'' bo się rumienię! dziękuję i gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się zdaje czy podium zajmują te same osoby co w zeszłym miesiącu? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam małe pytanie, czy po powrocie do plemienia kiedy miałam rangę Obrońca Marzycieli będę musiała zbierać na nią o początku?

    -Desherinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będziesz miała od razu Obrońcę Marzycieli i tyle samo punktów ile miałaś przed odejściem :)

      Usuń
  8. Odzyskasz rangę. Przecież Znajoma dała miesiąc na powrót do plemienia.A miesiąc ten mija dopiero 13 kwietnia

    OdpowiedzUsuń