12 maja 2016

Top Mysz majowy

Konkurs był ogłoszony wcześniej. Jednak gdy weszłam do gry, online było niewielu marzycieli. Jeszcze przed 17 próbowałam kilka myszek zachęcić do wzięcia udziału w konkursie.
Tym razem ustawiliśmy mapkę zrobioną przez Pancerniki. W podobnych odcieniach co mapa Znajomej. 
Sędziami byli: Marzenie i Pancerniki.
Uczestników zgłosiło się 6, ale tylko trzy dotrwały do końca.
Uczestnicy zgłoszeni:

1. Wiewki
2. Paciakxdd
3. Natalika1234 
4. Natiibobr 
5. Kedmartynka
6. Kamakami 

Osoby, które zostały do końca i zajęły miejsce na podium. 

I miejsce: Wiewki

II miejsce: Kedmartynka

III miejsce: Paciakxdd

Zwyciężczyni w przyszłym Top Mysz będzie mogła sędziować.

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że ten termin mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem przyjdę o ile będzie ciekawszy termin i godzina.

      Usuń
    2. Ciekawszy termin? Nie ma takiego czegoś. Jedynie termin bardziej Tobie pasujący.

      Ja będę w podobnych godzinach robić przyszłe, bym za późno nie kończyła.

      Usuń
    3. Ciekawszy dzień miałem na myśli.

      Usuń
    4. W sensie ciekawszy od tego, który został urządzony? Czy ciekawszy pod względem pogody? A może ciekawszy pod względem dnia tygodnia? XD

      Usuń
  2. Gratulacje zwycięzcy oraz osobom na podium. :)
    Szkoda ,że mnie nie było. :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg ile ja mam błędów w tych moich opisach xd
    Gratuluję reszcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałam iść w trakcie, ale szkoda. ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję myszkom podium ;)

    OdpowiedzUsuń