24 maja 2016

Mapa z marzeniem

Przyszły do mnie trzy prace. Dziękuję dziewczynom za piękne wykonanie, a także opis :)

Oto prace i opisy:

Weroniczkab

Kod: @6669910
Ta mapa przedstawia dom. Wnętrze domu: salon, kuchnia, pokój i łazienka. Moim marzeniem jest mieć dom czyli rodzinę, przyjaciół. Mieć dom, który będzie mnie kochał. Chciałabym być szczęśliwa. Być zdrowa przede wszystkim. To dzięki swojej rodzinie możemy dążyć do marzeń, ponieważ ona nam dopinguje w wszystkim. Chciałabym aby te marzenie się spełniło, dzięki temu będę spełniać ich mnóstwo. 
Wiewki
Cześć, zrobiłam mapę z moim marzeniem, trochę trudno mi ją było zrobić ze względu na to że można użyć tylko 50 powierzchni, a to prawie wszystko mi poszło na konia więc nie starczyło mi na niektóre rzeczy, ale chyba bez nich też nie jest złe. Moim marzeniem jest mieć własnego konia, którego bardzo chciałabym nazwać Pegaz, niestety narazie nie mogę go mieć ze względu na to że nie miałabym gdzie go trzymać i chciałabym mieć większe doświadczenie przy koniach. Mam nadzieję że moja miłość i pasja do koni nigdy nie przeminie i za pale lat te marzenie zrealizuje. kod @6676769
Alyss123

Mapka ma przedstawiać miejsce w którym będzie można miło spędzić czas. Marzeniem było aby mapka wydawała się przyjemna i fajna.  Jest połączeniem trochę Halloween, świąt Bożego Narodzenia, eventu rybnego, dnia zakochanych i wakacji. To była moja pierwsza mapka i po prostu to co uważałam, że dobrze będzie postawić to wstawiałam w mapkę i wyszła taka fajna mapka. Można się bawić, śpiewać, tańczyć lub po prostu  porozmawiać ze sobą.
Zwycięża Wiewki!
Podoba mi się sposób wykonania mapy i ładnie przedstawione marzenie.

3 komentarze: