5 maja 2016

Rozpoznaj kwiaty

Rozpoznanie kwiatów- link 
Dziewczyny za udział dostają 6pkt

Było wcześniej ogłoszenie o rozpoznaniu kwiatów z linku.
Sama próbowałam i sprawiło mi to problem
No nie dałam rad, za błędy przepraszam

Mesmera- Jasnota purpurowa
Wiewki- Krokus Tommasiniego, krokus wiosenny, bratki, szafirki, hiacynty
Weroniczkab- stokrotka lub rumianek (z tej odległości ciężko), Kaczeńce, zawilec, narcyz, szczaw zajęczy,kaczeńce..może kuklik górski(?), tojad?
Anikami- mlecz, wątpię, że mniszek, rumianek lub stokrotka, forsycja, kwiat wiśni, Bergenia sercowata
Alyss123 hiacynt, forsycja, rumianek lub stokrotka
Gekonniapl krokus

Dziewczyny:
Weroniczkab
No rozpoznałam:
Stokrotki,żonkil,zawilec gajowy,Hiacynt,Krokus,Pierwiosnek,Knieć Błotna (inaczej kaczyniec),mlecz,szafirek,Bratki,Jaskier,azalia.
Rzezucha lakowa,jaskry,kaczyniec,szczaw zajęczy,żonkil-ja,Mesmera -
Jasnota Purpurowa,Gekonia - krokusy,Amikami - kwiaty
wiśni,lilje,bylina,
Wiewki:
Mesmera-Jasnota Purpurowa
Wiewki-bratki, krokusy, szafirki, hiacynty
Weroniczkab-kaczeniec, stokrotki, narcyzy, zawilce fioletowe,
Amikami182- mlecze, stokrotki, kwiaty jabłoni, forsycja
Alyss123- szafirki, stokrotki, forsycja, hiacynty różowe i białe,
Gekonniapl- krokusy

Alyss123
Mesmera - pokrzywa (że kwiat xd)
Wiewki - krokusy, bratki, szafirki, hiacynty
Weroniczkab - kaczeńce (ale pewności nie mam podobne są), żonkil, zawilec, szczaw zajęczy, stokrotki, rozmaryn lekarski (ale wątpie, tylko podobny)
Amikami182 - mlecz, stokrotka, krokus, kwiat jabłoni (nawet podobne do judaszowca chińskiego), forsycja
Gekonniapl - krokusy
Alyss123 - forsycja, szafirki, hiacynty,stokrotki

5 komentarzy:

  1. To stokrotki. ☺ Alyss dobrze mówisz,że to kaczyńce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ciężkie zadanie wymyśliłam xD

      Dzięki za informacje.
      Czym różni się rumianek od stokrotki?

      Usuń
  2. Wiedziałam, że będziesz się ociągać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz mi tego wypominać! Ty niedobry koperku! :c

      Usuń