6 sierpnia 2016

Dzień przyjaźni




Gdy już zebrały się myszki, zaczęłam puszczać mapki, gdzie byliśmy połączeni w pary. Na początku musiała mi przy tym pomóc Sukisorra, ale potem załapałam o co chodzi. Do przejścia mielśmy ok. 15 mapek, z czego jedne były trudniejsze, a drugie łatwiejsze. Jednak z pomocą shamanów udało nam się dotrzeć do norki. Zdobywanie serków trwało ok. 30 min. Na koniec puściłam mapkę gdzie można było pograć w piłkę nożną, na której zrobiłam zdjęcie grupowe na zakończenie imprezy. Dziękuję wszystkim za przybycie! Jesteście dla mnie jak przyjaciele!
Brigaj

11 komentarzy:

  1. Byłam wtedy tylko trochę na afku. Fajna była zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym wcześniej się dowiedział o tej imprezie, a nie w dniu jej urządzenia to bym może wpadł.
    Gratuluję organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i ciekawy pomysł z mapami z towarzyszem.

      Usuń
    2. ahh Kapi ty jak zwykle na coś narzekasz xDD :)

      Usuń
    3. Mnie też nie było, bo nic nie wiedziałem o tym dniu. Do tej pory nie wiem, kiedy się odbył. Szkoda. :/

      Usuń
  3. Była bardzo przyjazna atmosfera, jednak szkoda że tak krótko ^^"

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc! Jestem tu nowa, i chcialabym sie zapytac czy mozna dolaczyc do waszego Plemienia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie było, choć trochę krótko.

    OdpowiedzUsuń