25 sierpnia 2016

Skrzydlocia

Siemka!
Jestem Skrzydlocia, ale wszyscy źle piszą mój nick i związku z tym mówcie mi Skrzydlo. Dołączyć do Marzycieli chciałam już bardzo dawno, ale ciągle nie mogłam znaleźć nikogo online. W końcu Znajoma zechciała wejść do gry w tym momencie co ja i dodała mnie do plemienia. Z początku czułam się nieswojo, było tak... inaczej niż w innych plemionach. Było o wiele lepiej! Wkrótce Amikami182 zorganizowała imprezę, która najpierw miała 10 myszek, ale potem rozeszły się i impreza (według Ami) nie wypaliła, ale ja bawiłam się świetnie! Od czasu imprezy oczekuję kolejnych coraz bardziej, ale wiem, że
przyjdą one szybko. Jestem bardzo krótko w plemieniu, ale wiem, że długo tu zostanę, bo jest to świetne!

No teraz coś o mnie :)
Marzyciele nauczyli mnie, że  zawsze będziesz szanowany bez względu na wygląd czy wiek.
Jestem ogólnie miła i często rozśmieszam ludzi (w szczególności moich znajomych). Kocham bawić się na utility, ale czasem trzeba popracować. Ogółem zbieram sery chyba na jakieś puchate futerko (chyba te co nosi Dajdi albo te nocne) bo strasznie mi się podobają. Uwielbiam pisać i czytać, mam nawet swój Fanficition na forum na który serdecznie zapraszam.

Więcej pytań?
Zadaj je najlepiej w grze lub na skrzynce forumowej. Dzięki, jeśli ktoś w ogóle to całe przeczytał :) Pozdrawiam ~ Skrzydlo

Dodatek
Pytania od Znajomej i odpowiedzi od Skrzydlocia



Czy lubisz robić mapy?
Gdzie najwięcej czasu spędzasz w grze?
Jak poznałaś grę?
Co lubisz najbardziej z tfm?


1. UWIELBIAM robić mapy. Nie jestem w tym dobra ale znam podstawy i sprawia mi to przyjemność. Robię je na koncie otrzymanym od koleżanki.
2. Mnóstwo czasu potrafię spędzić na zabawie - moduły, utility, chatka plemienna, survivor, racing, defilante, bootcamp! W edytorze map trochę więcej czasu, ale najwięcej chyba potrafię spędzić na zbieraniu sera, ogółem jestem pracowita i uwielbiam klasycznie grać na vanilli.
3. Grę poznałam szukając czegoś ciekawego związanego z multiplayer na stronie cda.pl i znalazłam Transformice. Gra o zwierzętach. Postanowiłam zagrać i okazała się być uzależniająca! Miałam wiele kont od 2013 roku, ale obecnie gram na Skrzydloci (zgubiłam nazwy do poprzednich kont).
4. Najbardziej lubię tworzyć mapy i bawić się, ale uwielbiam miłe osoby z którymi fajnie się gada. To właśnie odkryłam w tym plemieniu, tu jest świetnie i wszyscy są mili :)

12 komentarzy:

  1. Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć. :D
    Ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, obecnie nie mam ulubionego koloru ale szczególnie ubóstwiam turkus i zielony.

      ~ Skrzydlo

      Usuń
    2. Błękitny też piękny. Jak dowiedziałaś się o plemieniu Marzyciele?

      Usuń
    3. Jakie przesłuchanie! XDDD

      Usuń
  2. Yeeaa moje skrzydło! :D xd

    ~Amii

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój KFC! <3

    "Marzyciele nauczyli mnie, że nie zawsze będziesz szanowany bez względu na wygląd czy wiek".

    Ale jak to "nie zawsze będziesz szanowany"? XD
    Ktoś cie nie szanuje? Czy zwykła literówka? wytłumacz mi się zaraz! :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Literówka, literkówka, chciałam napisać coś innego ale zamyśliłam się i nie skasowałam "nie"

    OdpowiedzUsuń
  6. Kup sobie skrzydła, będzie pasować do nicku XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tymi na głowę i na pewno je będę nosić ^^

      Usuń
    2. Podkradnijmy je aniołowi. :D

      Usuń