17 sierpnia 2016

Urodziny Gekonni

Imprezę ogłosiłam dzień wcześniej na chcacie plemiennym z nadzieją że przyjdzie w tedy więcej mysz. - podziałało. Na początku kiedy zebrało się dużo myszek w chatce spytałam się co wolą : jezioro lub rejs statkiem. Wybrali jezioro. MrKapi zmieniał mi mapy. Na początku było bardzo nudno! Zastanawiałam się czy nie zakończyć imprezy. Nikt nic nie mówił oprócz mnie... Potem zaczęliśmy się bawić. Postanowiłam że




połączę imprezę z urodzinami GekonniPL. Zaczęliśmy sobie opowiadać straszne historię przy ognisku. Następnie zaśpiewaliśmy GekonniPL sto lat.
Potem MrKapi włączył utility - i właśnie w tym momencie jak to włączył zaczęliśmy się bawić. Na początku był spam komendami. Była też taka mysz która przeklinała.  Ale mimo tego myślę że dobrze że MrKapi włączył utility zaczęliśmy ze sobą rozmawiać.W końcu postanowiłam że pobawimy się w Igrzyska w Rio 2016 i zagramy w piłkę Kapi włączył jedną z map która  była na dniu przyjaźni i zaczęliśmy grać.Na początku wybieraliśmy drużyny a potem zaczęliśmy grać. Niestety nie mam skrina z tego jak graliśmy w piłkę.

Potem musiałam już iść. Impreza trwała od 18.05 do 20.30 I myślę że się udała :)                                                 ~Ami

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Gekonia! 🎂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo Zieleni!

    Brak pomysłu na imprezę? Najlepiej robić coś co większości się podoba lub coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że o mnie wspomniałaś. Gdyby nie przeklinająca mysz i spammerzy komendami byłoby fajnie :)
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń