16 sierpnia 2016

Odcinek 5


10 komentarzy:

  1. Zabiłam kurę [*].
    Nie będę skrywac - nie żal mi jej! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny odcinek.Tylko jak nagrywasz to trochę Ci się powtarza 2 razy ta sama scena (chyba,że to ja mam coś nie tak). Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się scena powtarza, ale na YouTube nie :). Ja na YT oglądam

      Usuń
  3. nie chcę narzekać czy coś, ale były problemy przy montowaniu. kawałek z wywiadu był wycienty, nie było sucharów Poli (nagrywaliśmy ale nie były zmontowane) i kiedy mówiłam 'WIEM!' Ami niechcący wycieła tą scene ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że więcej będzie kawałków z informacjami, co się dzieje w plemieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie :) mam już nawet pomysł :D ten taki z tych "Moich" pomysłów hehe xDD
      ~Ami

      Usuń
    2. No to z chęcią zobaczę :)

      Usuń