15 sierpnia 2016

Poniedziałek z Kapim

Kliknij, aby powiększyć.





13 komentarzy:

  1. Dosyć trudne, nie jestem pewna co to do końca jest XD. Hmmm....

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pisze się chodź? nie jestem pewien czy choć czy chodź XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dwa różne słowa:
      *choć- chociaż
      *chodź- tryb rozkazujący od chodzić
      :D

      Usuń
    2. Wszystko jest napisane poprawnie. Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
    3. aaa dobra, chciałem sprawdzic bo nie byłem pewien xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podałam tą zagadkę jeszcze innej osobie (z moich znajomych) i mówiła, że prosta i nie rozumie czemu moją z tą zagadką problem XD

      Usuń
    2. Mi przychodzi na myśl roślina, a nie przedmiot :T

      Usuń
    3. Na razie 4 czytelników odpowiedziało poprawnie :)

      Usuń