23 sierpnia 2016

Tytuły plemienne

1. Pomysłowy marzyciel
2. Kreatywny marzyciel
3. Konkursowy marzyciel
4. Pomysłodawca
5.Aktywny marzyciel
6.Latający w pomysłach
i to wszystko (; mam nadzieje że któryś przypadnie do gustu
~~Polapl100
Alyss123
Tytuły:
swawolnik (osoba lubiąca bestroską zabawę),
konkursowicz,
artysta,
pszczółka ( w tym sensie że to osoba, która lubi starać się na konkurs i dużo pracować nad pracami)
zawodnik,
uczestnik,
gracz,
olimpijczyk,
rozrywkowicz,
konkursiak,
to jest sztuka,
malarz,
aparat...

10 komentarzy:

  1. O nie!
    Zapomniałam!! :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym dołączyć do waszego plemienia
    kto najczęściej jest w grze, żeby do niego napisać?
    //Issabellu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę Cie dodać. Choćby jutro o 14-15.

      Usuń
    2. Łap mnie, będę dzisiaj w grze.

      Usuń
  3. Issabellu,kochana Bello mam nadzieję,że o mnie nie zapomniałaś. Miło będzie znowu Cię widzieć.
    ps. Mogę Cię ,potem w grze. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pszczółka <3 Alyss jesteś genialna XD

    OdpowiedzUsuń