20 sierpnia 2016

Krótki tekst pt: "bocian"

Polapl100 - dyskwalifikacja
Mówi bocian do bociana:
-Jutro lecę proszę pana.
-i ja także. Lecz wrócimy
gdy stopnieją śniegi zimy.
Już gromadką mkną bociany
w niebieskie przestworze.
Lecą kędyś w kraj nieznany
za dziesiąte morze.

Natiibobr
Każda myszka w Transformice wie                        
 jak ten ptak nazywa się.                               
Gdy wiosna zielenią łąki maluje,                   
bocian na żabki z wdziękiem poluje.       
Biało - czarno opierzony,                    
poszukuje sobie żony.   

Alyss123

Czerwony dziób i czerwone nogi,
- Co to może być mój drogi?
Szyję długą posiada,
Na obiad żaby zjada.
- Nie wiem - odpowiadam.
Ptak z białymi i czarnymi piórami na kominach gniazda buduje,
Następnie w tych gniazdkach jaja wysiaduje,
Gdy jesień nastaje ten ptak odlatuje,
W ciepłych krajach się wyleguje.
- Już wiem co to, to bocian biały!
Jaki on piękny, jaki wspaniały!

Wygrywa Alyss123

14 komentarzy:

  1. A kto wygrał? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi dziewczyny, ale zauważyłam oszustwo.

    Od Polapl100
    Pierwsze cztery wersy to na pewno praca Tadeusza Kubiaka- odlot bocianów

    Od Natiibobr
    Wiersz przerobiony od autora: P. Prochera
    http://www.bociany.pl/wiersze-o-bocianach-napisane-przez-uczniow-szkoly-podstawowej-im-kardynala-stefana-wyszynskiego-w-go

    Tego się nie spodziewałam ._.

    Miło, że Alyss123 jednak coś od siebie napisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rada na przyszłość ( może się przyda ): jeżeli niż nie potraficie wymyślić czegoś swojego to zmieniajcie z sensem, a nie kopiuj-wklej. Najlepiej znaleźć coś i się lekko wzorować, jednak nie plagiatować czyjeś prace.

      Usuń
    2. Ostatnie cztery wersy w wierszu Poli to również kopia stąd: https://pl.wikiquote.org/wiki/Bocian
      Autor: Artur Oppman, Odlatują ptaki

      Usuń
  3. Bardzo ładny wiersz Alyss :)
    Sam nie potrafię pisać wierszy ani tekstów w takim stylu, dlatego nie brałem udziału.

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc to ja również nie znam się na wierszach, ale dziękuję wszystkim. Myślę, że każda praca wyszłaby cudownie i każdy może spróbować pisać wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Alyss, śliczny wiersz/tekst.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że nie można z Internetu... Przepraszam D:. Następnym razem się spytam zanim wyślę, wybaczycie mi? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spokojnie
      To pierwszy raz, więc jedyną karą będzie brak tylko za ten konkurs.

      Nie martw się ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, następnym razem się spytam.

      Usuń
    3. Tak na logikę.
      Skoro jest konkurs - to nie znaczy, że masz znaleźć w internecie - chyba, że taki masz opis "znajdź w necie" - na konkurs samemu się tworzy.

      Usuń