11 sierpnia 2016

Czwartek z marzycielem- Ami

Wiec tak jestem Ami :D em…. to powiem może coś o sobie:



Od kilku lat lubię robić filmy najbardziej lubię je montować. Dla tych co też się interesują używam Sony Vegas Pro 13 :) Od roku interesuję się fotografią, mam nawet własny aparat - czerwony kodak. Chodzę również do szkoły muzycznej I stopnia. Gram na fortepianie. Lubię rysować. I KOCHAM rozśmieszać innych.
Transformice poznałam na informatyce mój kolega w to grał KAZAŁ mi założyć sobie na tym konto. Przez pierwszy miesiąc „uczył” mnie wszystkiego. (Należy do Marzycieli nazywa się: Gm105) Potem musiałam sobie radzić sama o umiejętnościach dowiedziałam się dopiero na 21 levelu.
Nie miałam wtedy dużo znajomych w Transformice tylko znajomi z klasy którzy też w to grali. Pokazałam tą grę Polipl100. Gm105 poprosił kogoś w plemieniu by mnie dodał. Szczerze? Nawet nie pamiętam, kto to był. Nie wiedziałam w tedy o co chodzi z plemionami. Marzyciele to moje pierwsze plemię. Ciągle uczyłam się grać…

Kiedy wreszcie zrozumiałam o co chodzi z całym tym Transofmice zaczęłam być aktywna na blogu, i chacie. Na samym początku chciałam poznać nazywaną przeze mnie „elite” – szamanów plemiennych i przywódcę. Potem chciałam mieć większą rangę. Lecz okazałam się ambitniejsza moim „marzeniem” jest zostanie szamanem plemiennym. Po kilku miesiącach wymyśliłam pomysł na kanał. Zaczęłam nagrywać przy nagrywaniu 2 odcinka poznałam Dajdiego. Długo graliśmy poznaliśmy się… i tak w sumie jest do teraz.

Teraz mam problemy prywatne a transformice jest moją odskocznią cały czas jestem na blogu i w grze chce się skupić na tym. Bo reszta mojego życia się zawala…w transformice jestem weselsza umiem pocieszać innych i mogę uwolnić zmysły i zacząć być sobą.
Plemię to jest dla mnie czymś więcej niż grą- jest moim wirtualnym domem…

11 komentarzy:

  1. Fajne masz zainteresowania. Szkoda, że na nie potrafię grać na fortepianie, chociaż wolałbym pianino :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanał jest świetny!
    Miło cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć że się komuś podoba :D

      Usuń
    2. Jak na początkującą robisz to genialnie :D Też tak chce umieć XD

      Usuń
  3. No to się dowiedziałam czegoś nowego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała Ami zawsze potrafi rozśmieszyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się składa, że Gm105 odszedł już z Marzycieli, z nieznanych mi powodów.
    ~San

    OdpowiedzUsuń