18 sierpnia 2016

Polapl100 się przedstawia

Hey, jestem Polapl100, dziś się dowiecie trochę o mnie.
Zaczęłam grę 30.10.2015r. i wiedziałam jak grać dzięki Ami poszłam kiedyś do wioski, i zauważyłam dziwną myszkę. Miała ona białe puszyste futro. Od tamtego czasu chcę mieć to futro, co Dajdi.
 
Ale dobra, co z plemionami?
Najpierw dołączyłam do "Legendarne wilki", ale było nudno.
Później byłam w "Lemingi" i się bardzo przyzwyczaiłam. Jednak zawsze kiedy miałam zarobić serca
(taka waluta tak jak u nas punkty) to nie przyjmowali tego co ja zrobiłam.
Nareszcie dołączyłam do plemienia Marzyciele, gdzie czuję się świetnie. Jest lepsze, o wiele lepsze. Dołączyłam to marzycieli dzięki Ami. Potem Ami zaczęła nagrywać filmy o marzycielach, a później została rozrywkowym marzycielem...
Jednak kiedy Ami nagrywała filmy, w drugim odc. zaprosiła Dajdiego. Świetnie się wygłupialiśmy itp.
Ami zaprzyjaźniła się z Dajdim. Ja byłam zdezorientowana, miałam przestać już grać w tfm ale za to wtedy pojawił się Dajdi w moim dziwnym życiu. zaczęliśmy się częściej wygłupiać i za to go lubię. Teraz przeszliśmy (ja i Ami) metamorfozę. Ja mam nowę futro, a ona całkiem nowe i pokolorowane włosy jednak że nie zmieniła koloru. Dziś wyglądamy jakoś tak.
 
Powiem może jeszcze że mam z Ami mamy pomysły na kanale, jednak ja nie dostaje punktów. Ta animacja za 15 sub. to mój pomysł, nową serie też miałam wymyślać co to będzie itp. więc trochę smutno mi że nie mam żadnej funkcji w marzycielach ;c ...
 
To ja przed kupieniem futerka. Ale tak na serio to chciałabym mieć jakąś funkcje aż do teraz. Jestem na razie wolna.. chociaż nie, jednak nie, muszę nagrywać z Ami filmy. I chociaż moja Najlepsza Przyjaciółka z PRZECZKOLA musi iść do innej klasy, to i tak nie mam takiego złego życia. Na razie jestem tylko małym marzycielem, ale kiedyś to zmienię...
Polapl100

16 komentarzy:

  1. A na jakich pokojach lubisz grać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Pola <33 KCJP (kocham cię jak pizze) Moja SIS XDDD cieszę się że o mnie napisałaś B)

    ~Ami

    OdpowiedzUsuń
  3. Transformice ma coś takiego co zatrzymuje, a szczególnie napotkani ludzie ;)/ poprawka myszy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dajdus jest lubiany! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz jakieś marzenia związane z plemieniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym zostać rozrywkowym marzycielem, organizowałam już dzień wycieczek, ale zepsuło mi się coś ze skrinami, i przez to nie dostałam. teraz już naprawiłam i chcę zrobić imprezę jeszcze raz. teraz mogę zrobić "dzień jedzenia" czy "dzień słodyczy" jeszcze się zastanawiam...

      Usuń
  6. Czy mógłby mnie ktoś dodać do plemienia? :)
    Klaudiawer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :)

      Jeśli kogoś złapiesz.
      Często w grze, którzy mogą zapraszać są:
      Pancerniki, Syskaa, Mrkapii, Weroniczkab, Natiibobr
      Napisz do kogoś z nich :))

      Usuń