5 sierpnia 2016

Weroniczkab Szamanem Plemiennym

Wiele razy wykazała się pomysłowością i aktywnością. Organizowała zabawy, imprezy.
Jest pomocna, miła i cierpliwa dla myszy.
Z tych powodów i innych, które były wymienione na krótkiej imprezie mianowaliśmy ją Szamanem. Myślę, że dobrze sprawi się w tej roli. Już wcześniej nabyła cech dobrych dla funkcji Szamana.
Impreza była krótka, ponieważ Weroniczkab musiała wyjść. Zdążyliśmy jej pogratulować i trochę z nią pograć. Jak tylko skończyły się gratulacje ktoś włączył minigry. Pograliśmy wspólnie. Było nas 18 myszy.
Impreza trwała nawet po wyjściu Weroniczkab. Słuchaliśmy muzyki i rozmawialiśmy.

Od Znajomej
Weroniczkab zgłosiła się jako praktykant, kiedy był nabór. Już wcześniej była aktywna i pomocna. Potem już zachowywała się jak szaman :) Kwestią czasu było kiedy zostanie szamanem. Gratuluję wytrwałości. Życzę ciekawych dni, które rozjaśnią Ci twarz. Aby cierpliwość przez graczy nie została zniszczona. No i serów... na zupę.
Smacznego i Powodzenia!


20 komentarzy:

  1. Brawo! Brawo! Brawo!
    Wspaniały wybór Marzenie i Znajoma. Powodzenia Weroniczkab na nowym stanowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje Weroniczkab, bo jeszcze pamiętam jak dbała o nasz były sojusz! Obyś dobrze się spisywała na nowym stanowisku ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Mam nadzieje,że się na mnie nie zawiedziecie. I dobrze się spiszę w nowej roli. Nadal obserwuje Cisowianke i będę to robić do końca tfm. Jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję za to,że wemnie. wierzyliście. Dziękuję Marzenie i Znajomej za zaufanie i powierzenie mi tak sądnego stanowiska.Dziękuję wszystkim za kibicowanie mi i za życzenia. :)

      Usuń
    2. *ważnego stanowiska

      Usuń
    3. Ps. Ja wtedy włączyłam minigry. :))

      Usuń
  3. Ghe, jeszcze raz wszystkiego dobrego Wero ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Weroniko :P Ciesze się że zostałaś szamanem plemiennym C: Życzę Ci dobrego szamanowania :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje, zasłużyłaś na tą funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tesz kiedyś bende szamanem buahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Wiedziałam, że zostaniesz szamanem! :D

    OdpowiedzUsuń