27 marca 2013

FFA fajka, fajka, atak. Czyli krótki poradnik o baffbotffie

Jam, jeden z rodzeństwa po ojcu-listonoszu zostałem poproszony o napisanie jakiegoś sensownego posta. Oczywiście siostry nie są skore do kompromisu i stwierdziły, że ta notka ma być o ffa, bo rzekomo przesiaduję tam godzinami.
Zasady:
  • nauka latania
  • jeżeli tego nie umiesz, uciekaj na innego ffa i się ucz
  • jeżeli w dalszym ciągu Ci nie wychodzi, napisz, pomogę
  • jeżeli jestem do kitu nauczycielem, zacznij stosować taktykę C, czyli wyzywaj, uciekaj i Camp
Wspomagacze
  • Nie palić ognia w domu
  • Zabrać coś na uspokojenie jeśli masz słabe nerwy

Tajemnicą ffa jest brak znajomości. Pamiętajcie, na początku tylko Wam wchodzą w drogę, jeżeli zdobędziecie minimum 100 firstów, nauczycie się latać, to zielone łby są fajną przeszkodą i treningiem do omijania.
Jedyne co mogę napisać sensownego: Jeżeli chcecie strącić innego osobnika, to biegajcie za nim jak jego cień, kiedy on pierwszy wystrzeli cnn, wtedy Wy w drugim kierunku bieg i strzelacie w niego. Inaczej ded gotowy.


Pozdrawiam. Sir Lancelot

14 komentarzy:

  1. Nie ogarniam posta XD Co to ma być ? :D WYTŁUMACZY MI KTOŚ GO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arystokrata jest chętny :)

      Usuń
    2. WTF? Ja jestem expert od ffa !! A nie znajomej brat !!! Ja powinienem być wpisany i jej brat a nie jestem .... A tak wgl chodzi mi o post bo go trochę nie ogarniam ;/ Ale poczekajcie 2 dni to zrozumie ;D I przypominam nie jestem chętny ! c:

      Usuń
    3. Grałeś z Arystokratą na jednym roomie? Coś mi się wydaje, że masz zbyt duże mniemanie o sobie.

      Usuń
    4. Podaj swój nick i sprawdzę jak ci idzie ffa.
      Po za tym, grałam z Arystokratą na jednym. Jest to taka osoba, która świetnie opanowała latanie oraz inne techniki ffa. Możesz pokazać co ty robisz. Jednak Arystokracie ja kazałam napisać post, bo on jest świetny na ffa.

      Jeśli nie rozumiesz posta, mogę dać mini-słownik. W razie czego można wszystko zrozumieć

      Usuń
    5. Watpie żebys był lepszy od Arystokraty :).

      Usuń
  2. Ci którzy czytali oryginalną wersje mają szczęście. Post został trochę zmodyfikowany. Zwłaszcza wspomagacze

    OdpowiedzUsuń
  3. arystokrata ma hacki
    ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie ma hacków, jest lepszy. Tak ciężko to pojąć?

      Usuń
    2. Nie, latanie na kulach armatnich to jedna z technik, której można się nauczyć na tfm. Osoby, które dużo grały potrafią skakać na kulach lub latać (różnie to nazywają) za pomocą klawiszy. Podobnie było z wj, najpierw nie wiadomo było jak to robią, a potem stopnie się uczyło. Jednak na baffbotffa nie zaczynało się gry ;)

      Usuń
  4. Arystokrata, ty jak już coś napiszesz.... XD

    OdpowiedzUsuń
  5. co to jest ffa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skrót od baffbotffa- to był pokój gdzie podobnie jak w deathmatch strzelało się kulami i zabijało myszy. Tylko,że w baffbotffa zwycięzca zdobywał st (pierwsze miejsce) za zwycięstwo oraz osoby,które były w tym dobre uważają, że lepiej się grało na ffa<- z czym ja się zgadzam.

      Niestety pokój jest nieaktywny, a w ffa można pograć tylko w chatce plemiennej- jednak to nie to samo co pokój.

      Usuń