11 marca 2013

Zmiana w Transformice

Wchodząc dziś do gry zauważyłam mało znaczącą zmianę. Mianowicie zamiast klikać "e" i klikać na np. fotel  . Siadanie i rzucanie konfetti mamy w opcjach myszy. Dla nowomyszy to zmiana na plus, mi to natomiast obojętne.Dalej można korzystać z poprzednich opcji.  Co sądzicie? Tak jest lepiej?




Uzupełnienie od Mesmery:
Oprócz zmian w animacjach nastąpiła zmiana także w sklepie.
Jak widzicie tuż pod szyją znajduje się nowa opcja. Po kliknięciu pokazują się łańcuszki na ogon. Do tej pory mieliśmy okazje zebrać 2 łańcuchy (gwiazda i serce) i jedno do kupienia. To bardzo ułatwi szukanie tych itemów :)

7 komentarzy:

  1. gorzej tylko miejsce zajmuje zamiast tego mogłaby być animacja w której myszka jest super mega uśmiechnięta :D xD
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze jedna zmiana, w sklepie, dodaj te zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dodanie mojego rozszerzenia Marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że dopisałeś o tym sklepie ;p A z tymi animacyjnymi to jest gorzej bo dużo miejsca zajmuje ;[ Ale teraz nie będą się pytały wszystkie nowe myszki jak się rzuca konfetti, bo będą mili to w animacjach ;] Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam te gwiazde na ogon, serca za to nie

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście bez ubliżeń, używania wulgaryzmów, czy urazu, ale moim zdaniem bardzo korzystne byłoby dodanie animacji, że myszka może pokazywać fuck'a. (przepraszam jak coś nie ten, tego ._.)

    OdpowiedzUsuń