8 marca 2013

Pokaz mody

Zacznę od wytłumaczenia pewnych zasad.
W pokazie mody liczyła się kreatywność. Myszki same miały wymyślić kolekcję i nazwać poszczególne stroje. Każdy miał się pokazać i przedstawić. Kolekcja zawierała trzy stroje.
Osoby, które nie mogły być, lub nie wytrwały, mogą wysyłać swoje kolekcje do jutra wieczora. Jak przyślą mi później, to się zaliczy do następnego pokazu mody.
marzenie@opoczta.pl

I jeszcze jedno to WY wybieracie zwycięzce. Można oddawać głosy anonimowo, na głosowaniu, które zostało zamieszczone na blogu.

A oto kolekcje:
















Tak i mogą brać udział chłopacy :). Mamy jednego :D

29 komentarzy:

  1. Wow ja jako jeden jedyny ;d przecież było dużo więcej chłopaków ;] Co się z nimi stało ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byli, ale polazali tylko jeden stroj. A powiedzialam, ze maja byc 3 :)

      Usuń
  2. a do kiedy te głosowanie??|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod glosowaniem masz czas napisany. Zobacz sobie.

      Usuń
  3. a jakie nagrody??

    OdpowiedzUsuń
  4. jedno powiem bo ja jetm koleżnka marti ona miała kolekcje sexi myszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martii ciagle wpychala sie w kolejke, wiec jak przegapilam to, to tylko jej wina. Gdyby wystepowala zgodnie ze swoim numerkiem ni byloby pomylki. Moglabym ja zdyskwalifikowac za przeszkadzanie, ale nie zrobilam tego. Raczej juz tego nie poprawie.

      Usuń
  5. Mój się nikomu nie podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. ej powieccie jakie nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrodą jest wygrana, czego chcieć więcej? :). Ogłoszony zwycięzca zostanie w poście :)

      Usuń
  7. ej ile bedzie miejsc??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha :D MArzenie ele długo dni do głosowanie dałas mogłaś 4

      Usuń
  8. Fajnie Marzenie to oprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tu marti łoł łoł wow aa zatkało poprostu mnie kakalo

    OdpowiedzUsuń
  10. uu aaa jak ja lubie takie coś to ja niewiem fajbnie ubiera se marti tak szalono-młodzierzowa i tak supcio

    OdpowiedzUsuń
  11. długie włosy najgorsze -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekrytykujpolaka11 marca 2013 08:40

      dlaczego innym myszką sie podoba??

      Usuń
    2. Niekrytykujpolaka11 marca 2013 08:42

      to taki jestęs modry to idz i powiedz to Martiiiixd

      Usuń
    3. Też mi się nie podoba styl Długie włosy... i jak ją spotkam to mogę jej to powiedzieć. Pewnie chodzi po roomie i błaga wszystkich żeby na nią zagłosowali. Tak myślę.

      Usuń
    4. też tak myślę, chętnie jej to powiem

      Usuń
  12. Coś mi się wydaje, że ostatnia osoba z konkursu, która ma kategorię długie włosy nabija sobie głosy. W końcu jej kolekcja nie jest aż taka dobra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie najlepsze to: "Pióropusz", "Fantasy", "Mesmeryzm" i "Różne oblicza" :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam głosowałam na Pióropusz :)

    OdpowiedzUsuń