4 marca 2013

Odbyte treningi i impreza, Arcanacra

No i zostałam zatrudniona do napisania posta. Heh. Sporo zdjęć mało tekstu, więc od razu kliknijcie na jedno ze zdjęć.



Zacznę od Patjii. Bo ciągle pomijane były jej zdjęcia. Jak jakieś przegapiłyśmy to sory. Marzenie ma zawalony komp od screenów i trudno się połapać XD.
Patjii przeprowadziła trening tematyka chyba mechanizmy i artystyczne. Nie wiem  czy to nie czasem z dwóch jej treningów :D





 Trening któregoś dnia przeprowadził także Arkosxxx. Dowiedziałam się, że na każdej mapce kazał tańczyć myszkom.



W ten weekend odbyła się mini impreza. Po prostu zmieniłam mapę, gdzie nie było ekranu i dj stała się Mesmera.

Trochę pozmieniam to co napisała Mesmera w mailu. Na tym podłużnym zdjęciu macie wszystkich uczestników, którzy wstąpili. Mesmera wspomniała o chwilowej depresji płci żeńskiej myszek. Wszystkie były załamane, bo nie miały chłopaka (lol - tak tarzam się!). Ale nawet myszki potańczyły. Podczas imprez zdarzają się pomniejsze zabawy. Przykładem tego jest zabawa w klonowanie. 3-5 myszek ubrały się w to samo.
Co najbardziej mnie ubawiło to informacja o tym, że Afrobizza ścigała fanka XD. Heh sama się dziwie, że Mesmera nie miała innej reakcji jak śmiech. Impreza zapewne skończyła się wraz z wyjściem Mesmery i Afrobizza. Tam gdzie Afrobizz tam imprezka :D

Rzecz, która miała miejsce dawno temu ale o tym zapomniałyśmy.


 Zrobił się bug i Marzenie wraz z Lolitkus zajęły miejsce zero. Jest na co popatrzeć. Zdjęcie robione na zwykłym roomie.







 Edit Marzenie:
Do naszej chatki plemiennej wszedł Arcanacra (mod polski). Byłaby to fajna wiadomość gdyby nie powód jego wizyty. Okazało się, że po usunięciu eventu walentynkowego nastąpił bug. Do naszej chatki plemiennej zaczęli się zwalać ludzie z innych plemion. Weszli, reklamowali swoje plemie, obrażali nasze. Znajoma napisała do Arcanacry, który pousuwał z naszej chatki osoby spoza plemienia. Zrobiłam zdjęcie po usunięciu tych osób, został tylko Kuuur spoza plemienia i Arcanacra.

Zapewne jeszcze coś wepchniemy do tego posta, więc zaglądajcie tutaj :)


18 komentarzy:

  1. Oj tam oj tam. Chciałem żeby wyszły ładne fotki jak tańczymy, a jak komuś się nie podobało to nie musiał tańczyć. Dziękuje że wstawiałaś ten post i dziękuje za tańczenie myszkom ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia :D
    Moją imprezę umieściłaś XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale nie wiem czy byłam : D Zapraszam do siebie na blog :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to były dwa oddzielne treningi xD
    Dzięki, że umieściłyście posta o moich treningach ^^
    No i właśnie tak jak napisałaś Natchnienie, mam przesyłać te screeny z treningu do Marzenie czy bardzo ma zawaloną tą pocztę?? :D
    Patjii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę mam. Wybacz, że tak późno przesłałam. Dużo mi wysyłali i się pogubiłam. Już je układam w foldery :)

      Usuń
    2. Wybaczam, wybaczam. Cieszę się, że w ogule wstawiłaś. :)

      Usuń
  5. Dobrze widzieć, że ktoś robi treningi :)

    Tak, mieliśmy problem z tym całe szczęście, że był Arca, bo pisanie w języku ang. do innych modów... dużo więcej czasu mogłoby zająć.

    OdpowiedzUsuń
  6. A na ostatnim zdj mnie nie ma ;'( a byłem ;'( szkoda ;'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Acra, wróć! :C

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Odbyte' to brzydkie słowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Arcę,piszę z nim często,fajny gość,co nie?
    ~Wybuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;/

      Usuń
    2. Ja tam lubię grać z Arca.

      Usuń
    3. A jak napisać do niego?

      Usuń
    4. /c Arcanacra
      Musisz uważać kiedy jest dostępny, możesz dodać go do znajomych, aby wiedzieć, kiedy jest online xD

      Usuń
  10. ODWOŁUJE MOJE URODZINY 7 KWIETNIA O 16 !!! POWIEDZCIE MARZENIE ŻEBY WIEZIAŁA

    OdpowiedzUsuń