26 marca 2013

wiosenne zdjęcie

Wiem, że długo czekaliście. Przykro mi, że tak rzadko wchodzę. Mam teraz mnóstwo spraw na głowie. Tak to czasami już jest. W minimalnym stopniu odwiedzam bloga, a na tfm już tak nie wchodzę. Zacznę od tego, że przepraszam was za moją nieobecność. Miał się odbyć pokaz mody, a mnie nie było. Po prostu nie mogłam wejść, odcięli mi internet. Dlatego już tutaj poinformuję. Możecie wysyłać mi propozycję swojego stylu. Najlepiej zróbcie to w paincie, zdjęcie stroju i jego opis zaraz obok. Musi być nazwa kolekcji i dobrane do tego 3 stroje. Będzie głosowanie jak poprzednio. Czekam na zgłoszenia do piątku czyli 28.03.2013. Wysyłajcie mi swoją kolekcję na pocztę marzenie@opoczta.pl. Każda myszka może wysłać tylko jedną kolekcję :). Spieszcie się.



A teraz przejdę do ogłoszenia wyników. Zdjęcia zapierały dech w piersi. Pierwszy raz miałam do wyboru tak wspaniałe zdjęcia. I mam dla was niespodziankę :3. Jest dwóch zwycięzców. Natchnienie ciągle mi wymyślała różne znaczenia pewnego zdjęcia. Napiszę wam jedno z nich :)
Pierwszym zwycięzcą jest Colouree.
Spodobał mi się pomysł. W sposób w jaki rozmieściła myszki i jak je fajnie poustawiała. Co prawda jedna jest niewyraźna, ale sam pomysł wyszedł jej rewelacyjnie. Nawet pamiętała o perspektywie (czyli, że myszki które znajdują się jakby dalej są mniejsze). Świetnie wiosenne zdjęcie. Gratuluje pomysłu :D

Drugim zwycięzcą jest Afrobizz.
Nie widzicie w tym wiosny? Ja jej też nie widziałam dopóki Natchnienie nie dała mi swojej wizji: "To wiosna po zimie. Kiedy ranek powoli budzi się do życia. Mgła przyjmuje światło dzienne opadając na ziemię. Tak samo jest z wiosną. Wiosna budzi się do życia po zimie. Jak widać na zdjęciu zaczynają się pogonie za miłością. Bo wiosna to pora miłości, zimą nikomu już się nie chce. Canon symbolizuje topienie marzanny, ponieważ nie można ją topić osobiście, trzeba jakoś to uczcić. Canon ma w sobie ogień, który trawi podłą zimę. Myszka, która leci ku niebu to kominiarz, często można ich zobaczyć zimą, oni ją tak trochę symbolizują, dlatego canon jest skierowany na mysz." -> słowa Natchnienie.

Widzicie? Natchnienie chyba potrafi zinterpretować każde zdjęcie. A ponieważ nie tylko Natchnienie stwierdziła, że Afrobizz powinien wygrać, dlatego przyznaję mu zwycięstwo wraz z Colouree.

Pozostali uczestnicy także zrobili piękne zdjęcia.


Shishapl pokazała promienie słońca, rozświetliła cały obraz. Jej zdjęcie ma własny kształt. Można by je powiesić na ścianie. Uśmiech skierowany do słońca, mysz stojąca na kwiatach symbolizujących wiosnę. Świetnie dobrany do tego strój :)



Szczurb umieścił swoją myszkę na łące pełnej tulipanów. Bardzo mocno związane z marcem, w końcu wtedy dzień kobiet, a na dzień kobiet na ogół daje się tulipany ^^.



Wikociak już nawiązała do Wielkanocy. Jej myszka siedzi na wieńcu typowo wielkanocnym. A ponieważ Wielkanoc jest zaledwie tydzień po pierwszym dniu wiosny, idealnie pasuje.
Drugie zdjęcie.... mhmm. Wiosna budzi w nas energię?




Minidear pokazała walkę z zimą. Jak można zauważyć. Myszka, siedząc na motylu, wysyła kwiaty przeciwko śnieżkom symbolizującym zimę. Świetnie wyszło jej ustawienie myszki na motylu. (pewnie jakiś błąd gramatyczny popełniłam XD). Uważam to za wspaniały pomysł na zdjęcie :D.


Mesmera wysłała mi dwa zdjęcia, ale jedno wycofała. Swojej myszce dodała motyle skrzydła. Jej myszka siedzi na liściu i patrzy na środek kwiata, a w środku, jak klikniecie na zdjęcie zobaczycie Afrobizza. Heh, ona chyba wszędzie go wciśnie :). Ciekawy pomysł z dodaniem myszce skrzydeł :)


 Litkusia podobnie jak Mesmera dodała swoją miłość do zdjęcia. Jej myszka aż błyszczy. Typowo wiosenne zdjęcie z dodatkiem brokatu :)



Pomysł Fiszki przypomniał mi niegdysiejszy pomysł Mesmery, ze wstawieniem zdjęć do zdjęcia. Na łące pełnej tulipanów (chyba ulubiona łąka myszek XD) latają motyle, na których skrzydłach ukazane są zdjęcia Fiszki. Świetne wykorzystanie przestrzeni :D. Bardzo podoba mi się to zdjęcie.


To już wszyscy. Nie wyznaczałam miejsc, bo ciężko było mi wybrać. Zdjęcia mają wspaniałe wykonanie jak i niebagatelne pomysły :). Sami możecie stwierdzić kto zajął drugie miejsce, ale to już będzie umowne :D


 Sweetiebells wykorzystała słonecznik w swojej pracy. Myszka dobrze widoczna, a ten balon świetnie wykonany. Wygląda jakby myszka stała na słoneczniku. Pomysł uważam za fajny :)



 Przypominam o innych konkursach i zapraszam do zaglądania w etykietę aktualne konkursy :)






16 komentarzy:

  1. jak to sie robi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. etykiety - nauka - jak robić zdjęcia, tam masz

      Usuń
  2. dlaczego nie ma mojego zdjęcia ? ;(
    Sweetiebells

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak Afrobizz wygrał XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwycięzcą. Oj Natchnienie gdyby nie ty Afro by nie wygrał. Dobrze że wyjaśniłaś o co w tym obrazie Afrobizza chodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zdjenciu Afrobizza zauważyłam myszke ktora topi Marzanne ale nie wiedziałam o co chodzi z tym że jest ciemno. Tamtych myszek z tyłu nie widziałam. Dopiero jak przeczytałam przemowe Natchnienie to zrozumiałam co to zdjencie przedstawia. Pomysł swietny. Gratuluje ! (dzieki Natchnienie za wytłumaczenie.)

      Usuń
    2. Taaa, Natchnienie swoim wytłumaczeniem mnie przekonała XD

      Usuń
    3. Jak zawsze. :D

      Usuń
    4. Bo trzeba spojrzeć głębiej :)

      Usuń
  5. nie ma mojego! :(Omoroz

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie wysłałeś w dniu zakończenia konkursu lub wczoraj:/
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdjęcie Omoroz było nie poprawne, tłumaczyłam, że złe :/

      Usuń
  7. A myślałam, że sam pomysł wystarczy by powalić przeciwników ~Minidear
    Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń