16 marca 2013

Wyniki konkursu: deszczowa mapa i kolekcja

Było 6 uczestników oraz jedna mapa dodatkowa czyli moja.
Marzenie oceniała razem ze mną mapy i mieliśmy różne opinie, ale co do wyboru zwycięzcy byłyśmy zgodne. Jednak najpierw pokaże wszystkie mapy.
Jeśli chcecie powiększyć kliknijcie na zdjęcie mapy :P


Mapka która nie brała udziału. Zrobiłam ją za pomocą nowego kodu, który umożliwia rysowania na mapie. Jak ktoś już był na mapie, mógł śmiało pobiegać wśród kropel na mapie :)
_______________________________________________________________________________
Autor: Litkusia
Mapa, gdzie pada deszcz, a schować można się w deszczu. Kolory dobrze dobrane. W mapie nie ma natłoku przedmiotów Widać tylko że autorce zabrakło kodu na rozciąganą mapę, ale wyszło nawet dobrze.

_______________________________________________________________________________
Autor: Arkosxxx
Mapa chyba powinna być eksportowana jako plemienna, ale to już wybór autora. Mapa ma wodne elementy oraz wygląd domku. Pewnie chodziło o odpoczynek :)

_______________________________________________________________________________
Autor: Szczurb
Mapa, gdzie wszystko oprócz ziemi można przeniknąć. Jedynym motywem jest deszcz. Widać, że dopiero zaczęło padać na mapie, gdyż krople nie dotarły na ziemie. Mapa jest przejrzysta i nie ma napchanych w sobie elementów.

_______________________________________________________________________________
 Autor: Adamgalla
Mapa z lodowym deszczem daje dużo do zastanowienia. Mapkę można przejść przechodząc po kroplach deszczu i skacząc po chmurach. Autor zaprezentował inny sposób ukazywania deszczu. Przeszkody na mapie czynią ją ciekawą, a estetyka umila granie na deszczu.

_______________________________________________________________________________
 Autor: Fiszka
Mapa z myszą trzymającą parasol to ciekawa alternatyw na ukazanie deszczu. Mapa jest estetyczna i ciekawi wyglądem. Aby zdobyć ser, wystarczy wskoczyć na kroplę i później na mysz. Zabawna mapa, którą z przyjemnością można przejść.

_______________________________________________________________________________

 Zwycięska mapa:

Autor: Virllanda

 Mapa, która najbardziej zachwyciła wyglądem. Można ją przejść samemu, co czyni ją jeszcze ciekawszą. Zabawa z kółkami i prostokątami, dobrze wyszła autorce. Gratulujemy :)
Jedna rada do autorki ode mnie: jeśli nie będzie wystawać żaden element za mapę to można mapę zgłosić na P1 lub artystyczną, zależy od mapy i wyglądu.

_______________________________________________________________________________
No i konkurs na kolekcje
 Było 7 przedstawionych kolekcji, gdzie osoby mogły głosować na nie. W głosowaniu wzięły udział 68 osób.
Większością głosów wygrała kolekcja Długie włosy, jednak po takiej różnicy głosów, mamy duże wątpliwości, co do tego głosowania. Jest za duża różnica między 1, a 2 miejscem, dlatego też są wątpliwości. Jeśli zwycięzca czuje się urażony, to trudno. Mnie dziwi różnica ilości głosów.
Kolekcja Długie włosy zostaje zdyskwalifikowana. Zgłoszono, że chodziła po roomach i pisała, żeby na nią głosować. A ja pisałam, że mają głosować bardziej marzyciele. Takie wymuszone głosowanie uznaje za oszustwo. Wygrywa drugie miejsce.

30 komentarzy:

  1. EJ ? A mojego tu nie ma !
    Przedwczoraj wysłałam Marzenie screen tej mapki !
    :c
    Sweetiebells

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałaś screen a nie kod. Mogłaś chociaż wysłać kod html jak nie miałaś wystarczająco sera.Screenów map nie uznajemy.

      Usuń
  2. • Gracz Mafiake odszedł z plemienia!
    • Mafiake opuścił/-a grę.

    TOP MYSZ ODESZŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, skontaktuje się z Marzenie, ale raczej zdjęcie zniknie z top myszą.

      Usuń
  3. file://localhost/C:/Users/Czesiu/Desktop/Bez tytułu.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie mogę na to wejść? Prześlij przez imagure lub na pocztę marzenie@opoczta.pl

      Usuń
  4. Aha. :c nie rozumiem co to : kod html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że trzeba zrobić o tym posta.
      Kod html jest wtedy kiedy naciskasz kopiuj do schowka a później wklejasz np. worda. Masz wtedy taki długi kod z cyferkami literami i różnymi znakami.
      Przykładowy kod html:
      To kod na rozciąganą mapę, nie wkleje gdyż google mi to uniemożliwia.
      Jak bardziej ogarnę na czym polegają litery z kodu np. S i O to wyślę samouczek.

      Usuń
    2. :/ mało rozumna jestem,nic nie zrozumiałam.

      Usuń
    3. Zrobię specjalny post, który to wytłumaczę to i wtedy zrozumiesz.Nie martw się, początki z edytorem są trudne, ale poznanie kodu html jest przydatne. Chociażby do zapisywanie kodu.

      Usuń
    4. dziękuje :)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem, w jaki sposób zrobiłaś tą ''malowaną'' mapkę. Wiem, że nie zdradzisz ^.^ >>Ty to jesteś w tym dobra <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zdradzę, ale na to długo poczekacie. Jeszcze wiele prostszych samouczków nim do tego dojdę. W końcu, aby zrobić malowaną mapę musisz dobrze się posługiwać html. Więc może post wyjdzie w wakacje lub jeszcze później. Aż tak mi się nie śpieszy, aby odkrywać tą technikę :) Po za tym muszę ją odkryć do końca,w końcu ta mapa deszczowa to było testowanie jak mogę malować ;)
      No i co ważniejsze wytłumaczę dokładniej na czym polega debug.

      Usuń
  6. A top myszą tera bedzie kto nowe wybory czy ta co była druga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pogadam z Marzeniem to razem coś ustalimy. Informacja pewnie się pojawi w poniedziałek.

      Usuń
  7. ;// a ja moge byc na kompie tylko w sobote i niedziele ;////


    aha ja mam maila brudnyjohan@gmail.com bo nie mam telefonu i brudny mi go dał

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie umie robić mapek...Ale postarałem się i poczytałem o co chodzi...I tak o to zrobiłem 1 mapkę...Ale ta mapka została dodana do plemienia...A co do 1 miejsca w mapkach gratuluje...Ale 1 miejscu w kategoriach nie gratuluje bo spamował na dwóch roomach żeby nie głosować na innych tylko na długie włosy...Przykre to jest bo było to nie sprawiedliwe...Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Podasz kod do rysowania na mapce?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mapki, szczególnie te 3 ostatnie :D
    I dobrze, że Marzenie ją zdyskwalifikowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku, dziękuję wszystkim za gratulację ^^. nie spodziewałam się wygranej, co sprawia że cieszę się się jeszcze bardziej. jesteście kochani >:3

    OdpowiedzUsuń
  12. To było prawie bezkonkurencyjne. Nie mieli z Virllandą szans :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje 1 miejscu w kategoriach...Czyli Mesmera ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Natchnienie ma racje ;D
    Sweetiebells

    OdpowiedzUsuń
  15. Virllanda jest dobra w budowaniu map. Widać, że wie co robi ;)
    Dobrze, że Marzenie ją zdyskwalifikowała, ponieważ jej kolekcja nie była oszołamiająca, a głosów miała trochę za dużo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie tą dziewczyny z pokazu mody, nie Virl oczywiście xD

      Usuń
  16. Taaa oszustwo jak nic z tym pokazem.
    Virllanda jak zwykle cudowna mapa ;)

    OdpowiedzUsuń