1 marca 2013

Konkurs na spędzanie wolnego czasu :D

Naprawdę ciężko mi było wybrać zwycięzce. Prace świetnie wykonane, aż musiałam do pomocy w wyborze wziąść inną osobę XD.



Zacznę od uczestników :)
Świetne wykonanie. Podoba mi się oprawa. Polubiłam. Świetnie by się nadawało na reklamę naszego plemienia. Nie wybrałam tej pracy ponieważ za mało tutaj jest przedstawionego czasu marzycieli :)












W tej pracy widzę sporo włożonego wysiłku i serca. Doceniam te pracę. Bardzo mi się podobała. Jest to o co prosiłam. Sporo zdjęć i nawet zobaczyłam kawałek treningu. Piękna praca :D





Tu zabawy,gry,wesela,

zawsze miła atmosfera.

Nie wiem czy dobrze rymuje, 

w tym PLEMIENIU "cool" się czuje.

A nasz drogi szef, Marzenie?

zawsze robi to wrażenie.

Nigdy w tym plemieniu,

nie czuje się smutna. 

Ja w nim zawsze jestem,

strasznie wesolutka.



 Litkusia




Ten komiks mi się podoba, choć jest trochę nie na temat. Chodziło o spędzanie czasu przez marzycieli, a nie jak się doszło do plemienia. Lecz komiks jest fajny no i nie mogłam go tak po prostu zostawić w folderze, żeby tam gnił. Postanowiłam, że pokaże go przy wynikach :D 







Jak czas spędzają Marzyciele

Wie to już każdy z nas,
jak miło spędzić tu czas.
Marzyciel jest w chatce,
i biega po mapce.
Razem serki zbieramy,
w gierki wspaniałe gramy.
Lubimy razem sie bawić,
i nikt sie tu nie obrazi.
Wiersze wspaniałe układamy,
lecz z tym sie już pożegnamy.
 
Patyyxddd

Teraz pora na zwycięzców. Tak dobrze czytacie. Postanowiłam wybrać dwóch :D


Siedzimy razem i oglądamy. Czasem się trochę posprzeczamy, bo ten chce rock, a drugi pop. Telewizor wysiada - nie ma sił. Marzenie także, bo o ładzie i porządku każdy w plemieniu marzy. 

Szamani dbają o rozrywkę, więc baffbotffa chcemy dogrywkę. I mimo, że zwycięzca jest tylko jeden to i tak jesteśmy drużyną. W chatce plemiennej istne szaleństwo! Dowcipy, muzyka, gry... i pełno myszek! Każda leci po serek by zdobyć punkty, ale czasami zwyczajnie z nudy.

Więc tak mija dzień u Marzycieli. I można powiedzieć, że to plemię to nic nadzwyczajnego, ale ja twierdzę inaczej. To coś niesamowitego.

MInidear

                                         Aleksisweet

 


Pamiętam, że był konkurs na najmilszą myszkę. Dostałam jedno zgłoszenie, ale poczekam z ogłoszeniem go jeszcze z dwa tygodnie :).

Osobnik, który stwierdził, że nie chce już rangi, pokazał mi swoje dzieło :). A ja je tu pokażę :D
http://imageshack.us/photo/my-images/208/dsfdsfe.gif/

24 komentarze:

  1. Szkoda, no cóż :D
    Inne prace też w końcu zasługują na ''podium''.
    Będę próbować dalej :)
    Marzenie, jak chcesz to możesz wykorzystać ten wierszyk, może Ci się do czegoś przyda :D
    Pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba wiersz Litkusi. Bardzo ładny :) Szkoda, że nie wygrał, ale widocznie inna praca musiała ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiersz ładny, ale miało być na opisanie czasu :). A w tym wierszu tego niewiele :)

      Usuń
    2. A. xD. Spodobał mi się wiersz, ale rzeczywiście mało o spędzaniu czasu. xD

      Usuń
  3. a co z banerem? ;P -Roundstreet

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEM NA ZDJĘCIU!!!
    I ktoś mnie opisał.,,Jeden z shamanów sobie podśpiewuje"
    GRATULACJE ZWYCIĘZCOM!!!
    ~Wybuch

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ja :D
    Skąd wiesz, że miałam cb na myśli Wybuchacz?
    Ale ok, niech ci bd :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, dobrze, że jest pozytywny :D
    Ale rzeczywiście o nim pomyślałam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybuchacz mam Cię więcej :P
    Aleksisweet
    Dziękuje za gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Gratuluje Zwycięzcom !
    Uczestnicy: Piękne wierszyki i ogólnie prace
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba dzieło Fiszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Mesmero.
    Ty również robisz świetne prace graficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet niezłe są te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej to ja wojtaris

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Prace! Szkoda, że ja nie wygrałam ale gratuluje innym :)

    OdpowiedzUsuń