11 marca 2013

Top myszy!

Dziś się odbył kolejny TOP MYSZY. Mieliśmy sporo uczestników i znowu kilka osób mi się wykruszyło. Tym razem prowadzącą była Natchnienie, a to dlatego, że zajmowałam się czymś dodatkowo podczas konkursu.



Oto uczestnicy (uprzedzam, że jest zmiana numerów):
1. Wikame
2. Themajka
3. Litkusia
4. Venime
5. Smerferowaty
6. Katemixs
7. Blondiandzi
8. Meeteoryt
9. Muzycznamysz
10. Mafiake
11. Paulinamysz
12. Myszkafilip
13. Gabuschabu

Oceniane były wasze pomysły na daną kategorię. Liczyła się kreatywność, wyobraźnia i sam pomysł :D

Zwycięzca: Mafiake







Drugie miejsce zajęła: Litkusia







Trzecie miejsce zajęła: Blondiandzi







Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)


14 komentarzy:

  1. łeh, a ja nie mogłam być, trudno. Będzie kolejny Top :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja zawsze musze miec sklerozę? Już kolejny Top Myszy opusciłam. Ja to mam pecha :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem taka podekscytowana :3 Tak się cieszę przynajmniej 3 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje 1,2 i 3 miejscu i przepraszam że przeszkadzałem ;/\ Już się to nie powtórzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko myślałam, że to za tydzień ;((((((( A chciałam być ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno, zalapiesz sie na nastepne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeej !!!!
    Nigdy nie trafiam na TOP MYSZ !!!! JEEEJ !
    Szału dostane ! ;C
    Sweetiebells

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na następne się załapiesz :). Zaglądaj w etykietę aktualne konkursy :)

      Usuń
  8. Oh! Teraz się okazało że jestem "TOP MYSZ" To było naprawdę dziwnee XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten konkurs to był makabra. Dobrze, że wyręczyłam Marzenie z prowadzeniem tych nieogarniętych, nie miłych, egoistycznych myszek. (nie piszę o wszystkich ale o większości).

    OdpowiedzUsuń