30 marca 2013

Ślub Kasixd i Krolbuli

Planowali swój ślub od stycznia i w końcu są już małżeństwem (to trochę moja wina, że tak długo czekali XD).
Oto pora młoda. Wyglądają razem cudownie :D. Patrząc na nich, wiem, że ich małżeństwo przetrwa :). Pasują do siebie, świetnie się dogadują i dopasowują się do swoich potrzeb. Jak dla mnie idealnie się dobrali :).




Na ślub przyszło 38 myszek. Wszyscy chcieli zobaczyć wyjątkowy ślub :). Nawet znalazłam moją starą przysięgę :D. Ponieważ byłam i księdzem i fotografem naraz, nie mam na zdjęciu przysięgi :).

Na wesele para młoda wybrała sobie mapkę Znajomej. Myszy było sporo i trochę nam się lagowało :D. Jednak zabawa była przednia. Tańczyliśmy, śmialiśmy się i składaliśmy życzenia nowożeńcom.

<Ja i moja mama Julkowika. To tak przy okazji, żebyście wiedzieli :).









Prace J.W


15 komentarzy:

  1. W końcu Krolbuli się doczekał :).
    Te rysunki na dole cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Mesmera cześć ^^ :D Weź wejdź na tfm lub na fb ;/ Obrazki są brzydkie. ;/ Fajny ślub ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canavar, ale ktoś się starał ^^. Nieważne, że brzydkie, ale może będzie ten ktoś rozwijał swoją pasję i zostanie niezłym rysownikiem/ malarzem. ^^ Każdy zaczynał od zera przecież. :I

      Usuń
    2. Moim zdaniem są ładne. Kto je narysował ?^^ (pewnie zaraz będą dyskusje na temat tego obrazka coś mi się zdaje xD)

      Usuń
    3. Może i ja spróbuję swoich sił? XD

      Usuń
  3. hehe wkoncu mam ten slub i marznie to nie twoja wina nawet w 10 % bo to mi sie komp popsul xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wam szczęścia na nowej drodze życia !

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe :D ja byłam żabką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenie, Cześc nie wiem czy mnie jeszcze pamietasz bo ostatni raz na tfm bylem na twoim ślubie i wpadlem na pomysł z moim kolegą Lozzersikiem żeby wybrać plemiennego księdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie jest księdzem. xD

      Usuń
    2. Ja albo jakiś szaman plemienny :). Tak jak na statku pirackim księdzem jest kapitan (zawieranie małżeństw) tak w plemieniu jest wódz i szamani :)

      Usuń
  7. No, no. J.W. Kredki nie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń