21 marca 2013

Wyniki na mapę wiosenną

Mało zgłoszeń dostaliśmy na te kategorię

 Pierwszy raz ktoś został zdyskwalifikowany.
Szczurb został zdyskwalifikowany za oszustwo. Z 3 kodów 1 był jego autorstwa. Wysyłajcie kody tylko swoich map. Mapa, która była jego też została zdyskwalifikowana przez próbę oszustwa.
_________________________________________________________________________________
 Autor: Wikociak
Początki wiosny, a jak!
W końcu czekamy na nią z upragnieniem.
 Upragnione słońce przybądź!
________________________________________________________________________________

 Autor: Jamyszka
Zabawy wiosenne, zwiedzanie różnych zakątków przyrody. Tak to już wiosenny klimat.
________________________________________________________________________________

Zwycięzcą jest Fiszka

Gratulujemy!

Niech żyje Wiosna!

 

Edit Marzenie:

Grałam na jednym roomie a tu nagle szok. Widzę mapkę Fiszki, którą dopiero co oceniłam na wygraną. Wszyscy namawialiśmy ludzi, żeby wcisnęli tak. Życze Fiszce, żeby zatwierdzili mapę :3 

25 komentarzy:

  1. Jeeeeej *-* Nareszcie! Ale się cieszę! I dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :). Twoja mapka najładniejsza :D

      Usuń
    2. E, tam... wszystkie są ładne. :)
      Na pewno się nad nimi dużo napracowali :p

      Usuń
    3. Znajoma wybrała twoją mapkę, jak i ja. Jest cudna :)

      Usuń
    4. Jest najbardziej dopracowana mapa z wszystkich.

      Usuń
    5. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
    6. Któryś z szamanów podwyższy ci rangę ^^

      Usuń
  2. Spoko, przecież się nie pali XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajoma mi nie wytłumaczyła o kodzie HTML i nie wysłał się kod,a to była jedna z najlepszych map jakie zrobiłam ! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak sie rysuje na mapach??

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie spodziewałam się, że moja mapa może znaleźć się na którymś z roomów ;o
    Teraz jestem podwójnie szczęśliwa :D

    Dziękuję, Ci Marzenie, że namawiałaś te inne myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy. Wszystko dla moich marzycieli :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uwierzycie. Dziś pisał do mnie pewien Brazylijczyk. Pisał, czy to moja mapa (czy takie coś) i że jest fajna =)

    Moja mapa jest nawet na roomach w Brazylii :O
    A żebyście mi uwierzyli tu macie screena:
    http://imageshack.us/f/546/looolmo.png/

    Wiem, że po angielsku i może być trochę niezrozumiane, bo ja korzystałam z tłumacza :D Ale wiadomo, o co chodzi :]

    XDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiszka najpierw czasopismo teraz to O.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiszka piękna mapka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. http://misssan1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń