11 listopada 2013

Co spada w listopadzie?

Liczyłam na ciekawe pomysły, co też może spadać w listopadzie. Większość podała liście jako odpowiedź. Dlatego też oceniałam pomysł.
Defoels pokazała swoją myszkę w parku. Trochę nie do końca wycięte i niewyraźnie to zdjęcie, ale liczą się chęci :)
Zuziaxa jest jedną z osób, które pokazały liście w swojej pracy. Dobrze wklejone myszki, co prawda ta łódź wygląda trochę nie na miejscu, ale ujdzie :)

Victorynka prócz liści pokazała także spadające myszy. Biedna Znajoma załapała się w kadrze. Widać jakby jej liść miał zamiar spaść wraz z nią XD

Multivita śpi na ławce w parku (widzicie, że są na niej odchody?) a wokół niej spadają liście. W sumie cała powierzchnia jest usłana liściami.

Dzanessa pokazała nam drogę w parku i ograbione drzewa z liści. Nawet to nieźle wygląda. Nie wiem czy to serce dotyczy się czegoś spadającego XD

Coolwikunia na swoim zdjęciu pokazuje nam kasztany, które spadają z drzewa. Nie spadają raczej na taką kupkę. Niestety nie widzę nicku i tytułu na zdjęciu.

Krolbuli. Patrzyłam na pomysł niż wykonanie. Kiepsko wyciął co widać. Jednak ten pomysł mnie rozbawił, co sobie cenię. Trochę nierealne, ale dlatego też jest na swój sposób urocze :)

Drugie miejsce zajmuje Skajka. Tu oceniałam wykonanie i pomysł. Śnieg mnie zaskoczył, nie spodziewałam się takiego zdjęcia w listopadzie. Nawet strój ma dobrany do tego zdjęcia (na uszy nic nie ma, bo tak niektórzy chodzą) :)

Pierwsze miejsce zajmuje Lekkoduch za pomysł i wykonanie. Świetnie przedstawione i doskonale widać o co chodzi :)

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

5 komentarzy:

  1. ja poprostu uwielbiam haloween xDa z wycieciem to wiem... gratulacje Lekko śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Lekkoduchowi.
    A mi znowu padł dysk ._.
    Ja coś z tym mam :/

    ~Aniuschan

    OdpowiedzUsuń